• Anonym (Ett steg i taget)

Elakt att inte låta killen komma?

Om man är i ett nytt förhållande och vill gå långsamt fram i början innan man haft första sexet. om man då börjar med att säga att man inte vill ha sex ännu men kan sova tillsammans ändå. Är det då elakt eller bara eggande att tex kyssa honom över hela kroppen men inte röra kuken? Och sedan bara säga godnatt. 

• Svar på tråden Elakt att inte låta killen komma?
  • Anonym (H)

Inga konstigheter alls. Han får väl tacka nej om han inte gillar det. 

• Jimmy75

Huruvida det är elakt eller inte beror väl helt och hållet på ditt uppsåt?

Om du gör det gör att det känns bra, är något du/ni vill göra men du bara inte vill ta det längre är det såklart inget fel. Om du däremot gör det enbart för att hetsa upp och spela spel kanske du inte ska vänta dig att det landar så väl.

• Anonym (xx)

Så länge du bara är bekväm med att han avslutar på egen hand så, och gör det klart från början

• Anonym (M)

Är du beredd på konsekvenserna? 

Sedan undrar jag, om du inte vill ha sex, varför då egga upp honom? Det är taskigt, tycker jag. Egoistiskt. 

• Jimmy75
    Anonym (xx) skrev 2026-01-03 10:32:11 följande:

Så länge du bara är bekväm med att han avslutar på egen hand så, och gör det klart från början

.....för avsluta måste man eller? Man MÅSTE komma om man har blivit upphetsad....som en diskmaskin liksom - om du en gång tryckt på knappen är det ett helt program som måste gå färdigt?
  • Jimmy75
    Anonym (M) skrev 2026-01-03 10:47:59 följande:

Sedan undrar jag, om du inte vill ha sex, varför då egga upp honom? Det är taskigt, tycker jag. Egoistiskt. 

Vilka skulle konsekvenserna kunna vara?
  • Farbror Grön
    Anonym (M) skrev 2026-01-03 10:47:59 följande:

Att bli ordentligt upphetsad kan vara underbart även om det inte leder till penetrerande sex eller orgasm.
  • Anonym (M)
    Jimmy75 skrev 2026-01-03 11:18:48 följande:
    Vilka skulle konsekvenserna kunna vara?

Att killen inte uppskattar det, och i värsta fall gör slut. 

• Anonym (M)
    Farbror Grön skrev 2026-01-03 12:08:47 följande:
    Att bli ordentligt upphetsad kan vara underbart även om det inte leder till penetrerande sex eller orgasm.
    Visst kan det vara så, men ingen vet hur killen kommer att reagera. 
  • Anonym (Fult)

Jag tycker att det låter lite stört faktiskt. Hålla på att egga och sedan säga god natt. Som att det är ett skämt liksom. Antingen har man sex, eller så skiter man inte att försöka hetsa upp den andra. Det är fult. Respektera varandra istället. Kan det vara något?

Svar på tråden Elakt att inte låta killen komma?