"Kasta han/hon"
Hur kommer jag ur detta? Hur kan de låta som en lätt sak ? Folk som säger kasta han, som de är så lätt o bara lämna nån. Jag har kanske pg otrygg ambilent anknytning samt ADHD väldigt svårt för separation även haft en väldigt svår barndom med olika fosterhem.
Är jag lite kär i en dejt han inte vill gå vidare jag misstänker att han har en otrygg /undvikande anknytning har har även lätt autism och psykiskt ohälsa och jag sitter jag fast o blir väldigt ledsen av o gå vidare o då är de bara en dejt inte ens ett förhållande. De händer dock bara om jag har fått känslor för honom som jag blir sån. Nu är vi vänner tycker han och han vill ha en tajt sms kontakt o verkar gilla bekräftelse som jag ger via den.
Många sms handlar om hans mående hans ekonomi ångest mm mm.
Jag vill ha självrespekt o självkärlek nog o inte vara hans stödkompis . Denna kontakt ham vill ha låser mig vid honom också. Vi har så olika känslor för varandra jag mår piss av att vara bara en kompis man kan ösa med sitt elände på men aldrig bry sig tillb för mig.
Detta är en person jag måste träffa alternativ är ätt byta arbete
Tog mig år att ta mig ur destruktiv relation jag anpassade mig hela tiden för o vara älskad. Även om han slog mig o var elak mot barnen. På nått jäkla sätt dras jag alltid till personer med psykisk ohölsa/autism/