• Gubbgrabben

Prostata orgasm.

Hej vänder mig mest till hetero män som kanske har erfarenhet av detta. Är gift med en 10 år äldre kvinna och tyvärr har sexlivet svalnat rejält. Så får försöka klara mig själv mer o mer. Är nyfiken och har försökt få prostata orgasm ett flertal ggr. Med diverse välrenommerade leksaker. Men jag får inte till det. Misstänker jag inte träffat rätt. Känner aldrig tex att man vill kissa. Nån erfaren som kan ge tips? Skulle så gärna vilja uppleva det. Har testat pluggar med vibration och rörelser, men känner inget speciellt förutom att det är annorlunda att ha något i baken då.
    Mvh.

• Svar på tråden Prostata orgasm.
  • Tobben

För min del krävdes det några försök innan jag kunde avgöra vilka känslor som var inblandade. 
    Sen när jag lärt vad som kändes skönt så tog det ännu mer "träning" innan jag klarade att gå över gränsen så att jag fick orgasm.

• Hamburgartjuven

För mig funkar Rock Off Big Boy väldigt bra om man vill ha att det rinner/sprutar prostatavätska. Jag använder inte vibrationer utan bara tryck. 

Annars får jag mer och skönare orgasmer av själva penetrationen, att långsamt dra in och ut en kukformad topp på en dildo eller liknande, öppna och stänga. 

Anal onani är så mkt bättre och mer varierat när man lärt sig! 

Svar på tråden Prostata orgasm.