• Anonym (Fundersam)

Fundersam

Jag måste kolla om någon har varit med om samma sak. 
    Straxt efter jul så började jag bli förkyld med hosta, lite snorig och lite hosta men inget mer. Hostan blev dock lite värre runt nyårsafton men ingen feber eller halsont. 
    På natten mellan nyårsafton och nyårsdagen hade jag och sambon sex, bland annat oralsex. 
    3-4 timmar efter sexet vaknade jag och hade så fruktansvärt ont i halsen precis som när man har halsfluss. Gjorde så ont att svälja mitt eget saliv. På nyårsdagen mitt på dagen fick jag feber och frös så himla mycket. 
    Sen dess har halsontet inte gått över, det går upp och ner. Vissa dagar gör det jätteont igen och nästa dag känner jag bara av det lite grann. Men det finns alltid där mer eller mindre och det är 2,5 vecka nu. 
    Jag har tankar på att ringa VC för och kolla upp det. När jag söker på det så kommer det upp olika könssjukdomar. Jag och sambon har varit tillsammans i 18 år, två barn och bara tanken på om han skulle varit med någon annan gör mig illamående. Jag vet ju om att det inte är jag som varit med någon annan liksom. 
    Nägon som kan veta vad det beror på? Någon som varit med om liknande? 

• Svar på tråden Fundersam
  • Anonym (Söndag)

Det bästa är nog att gå till vc och kolla. 

• Anonym (B)

Kolla med vårdcentralen. Det behöver inte ha med könssjukdomar att göra, kan vara Streptojocker.

• Anonym (Bing Knotte)

Låter som en aggressiv HIV-smitta. Har din tjej varit utomlands nyligen?

• Anonym (Em)

Tror inte att en könssjukdom ger så starka symtom efter bara några timmar. Hör säkert ihop med hostan du hade. Kontakta vc, du kanske behöver antibiotika.

Svar på tråden Fundersam