snart börjar alla vi barn i bullerbyn
vad längesen jag såg det..så idylliskt...typiskt att man inte kan banda!!!!
ska köpa alla astrid filmerna..he he men även jag gillar att kolla på dom
kl 1600 på tv1000
vad längesen jag såg det..så idylliskt...typiskt att man inte kan banda!!!!
ska köpa alla astrid filmerna..he he men även jag gillar att kolla på dom
kl 1600 på tv1000
De är så underbara!! Har köpt nästan alla Astrid Lindgrens filmer till mina barn, men nu när de är 8 och 9 är det mest jag som ser filmerna och suckar nostalgiskt..
Ekorren.
Jag har inte tv 1000 hmm, jag får köpa filmerna då.
jag har vanal+ paketet annars..vi blev erbjödna tv1000 kanalerna...
men det tor jag alla blivit som har UPC..det är bara att ringa 08-578 250 50
tror det inte bara gällde oss som har canal +
altså man får dom gratis till 31 oktober..men man MÅSTE ringa å avnoka sen 24 okt annars binder man upp sig med 200 kr i månaden..
anna är väl seline..sångaren..sen tycker jag olle är så lik ola lindholm..när jag praktiserade på svt träffade jag han massa ggr..men olle i bullerbyn hette väl inte ola?
Jag lånade hem alla Astrid filmerna från jobbet o kopierade dom
Har nu snart kollat på alla, och dom är fantastiska!!!
emil och saltkråkan har gått på 1:an nu i flera veckor på helgerna. lika så madicken så vi har spelat in. sen köper vi astridfilmer då o då. dom är sååå mysiga tycker både vi o dottern! :D
Jag tänker skaffa mig sj.. *harkel* jag menar skaffa mitt barn alla Astrid Lindgrens filmer och alla hennes böcker. Finns det något bättre???
Jag har inga barn men nästan alla filmerna... Älskar dom!!
Hoppas att mina barn(när jag äntligen får några..) kommer att gilla dom lika mycket..
Älskar även böckerna och de inspelningar där Astrid Lindgren läser upp böckerna... Tror jag ska ta och se en film ikvälll jag...
hi hi jag älskar dom
Ronja är ju för underbar! Jag bara älskar den, både filmen och boken! *mys*
Hi hi! Det var Ronja Rövardotter som fick in mig på mitt intresse för medeltid.. Älskar kläder och attiraljer i den filmen!
Ekorren.
näää. tycker saltkråkan är bäst! :D