• Anonym (.)

Hur ska jag överleva?

Jag har inga vänner. ingen familj.. ingen partner, inga barn.. När min hund går bort.. hur ska jag överleva? Hela min värld kommer gå sönder.. 

Varför ska jag överleva? (enbart för att betala skatt?= eller  bli hemlös? Varför.. ? Jag ser ingen väg framåt. Idag förbjuder man både min färg och min hund.. dessutom, fast vi inte skadar någon alls.. bara skyddar oss när någon försöker skada oss.

• Svar på tråden Hur ska jag överleva?
  • Anonym (Hm)
    Anonym (.) skrev 2026-01-24 03:47:26 följande:

Idag förbjuder man både min färg och min hund.. 

På vilket sätt?
  • Anonym (.)
    Anonym (Hm) skrev 2026-01-24 05:58:12 följande:
    På vilket sätt?
    Jag är invandrare som rökte hasch (vilket hjälper mig otroligt mycket på riktigt? Och har hund. På detta så är jag mökhyad. Och är ej farlig alls om man inte går på mig fysiskt.
  • Anonym (Pårökt)
    Anonym (.) skrev 2026-01-24 06:18:52 följande:
    Jag är invandrare som rökte hasch (vilket hjälper mig otroligt mycket på riktigt? Och har hund. På detta så är jag mökhyad. Och är ej farlig alls om man inte går på mig fysiskt.
    Hur hjälper det dig????

Känns tvärt om...
  • Anonym (.)
    Anonym (Hm) skrev 2026-01-24 05:58:12 följande:
    På vilket sätt?

Och min hund är såklart en pitbull blandning. Jag skulle ta mitt liv.. men så råkade denna hund trilla in hos mig.. och jag räddade dennes kliv och den räddade mitt liv. Ej planerat ,ej någon kunskap, ej något hundkörkort. Ändå har hunden nu gått lös i 10 år och 5 månader nu och LADRIG gjort någon skada! Den gå över vägen och upp på trottoaren av sig självt! Den går ut i skogsdungen och gör nr 2, den springer aldrig bort, utan visst, den stannar för att lukta tills jag reagerar då den kan stå typ 5 min på samma ställe! Den gör aldrig någon skada. Har alltid selen på sig så OM det behövs så kan jag ta tag  i selen. Ändå tjuter folk överallt om att hunden är lös.- Fast den inte har gjort skada på 10+ år och är ännu äldre än så /då den inte var valp när den kom in i mitt liv) 

Folk är faktiskt inte rädda för hunden. utan de stör sig enbart på att hunden är lös  Samt ras samt min hudfärg. Och då skapar de ett problem.. för att de KAN!( OCH TYDLIGEN SÅ ÄR DET OKEJ FÖR DOM ATT BRYTA MOT LAGAR I SIN PROTEST DESSUTOM! FASTRT HUNDEN INTE BRUYTT SIG POM PERSONEMN ALÖLÖS OCH VI GÅR VIDARE:: MEN ÄNDÅ SKA PERSONEN SKAPA ETTT TRÅNGMÅL FAST VI ÄR PÅ VÄG BORT !  Inte för att vi faktiskt är ett problem utan vi undviker människor men jag har fått tydligt förklarat en gång av en snubbe att den inte tålde att ens ha oss i sitt ögon objektiv. Bara det var störande nog för att skapa problem för oss alltså! Fast vi inte säger ett ljud eller reaktion  mot någon överhuvudtaget! 

Ja.. skriker på mig nu.. men vänta bara tills hunden inte finns mera i min närvaro .. Då kommer jag visa hur JÄVLA FUCKING LESS jag är på dessa människor!

ÅTERIGEN .. TILL DIG SOM SER rött! HUNDEN har ALDRIG gjort skada! på över != år som lös! Så vad du än försöker ANTYDA SÅ har du FEL både mot cannabis brukare (som du självklart ska smutskasta och kalla för missbrukare) samt pitbull som går lös! ! 

• Anonym (.)
    Anonym (Pårökt) skrev 2026-01-24 06:32:44 följande:
    Hur hjälper det dig????

Känns tvärt om...

Menar du utifrån mitt inlägg eller när jag har rökt hasch? 

Jag kan svara utifrån då jag har rökt hasch... Jag får rutin i vardagen. Jag börjar studera. Jag slutar att däcka kl:18-19 efter arbetet! Jag ger mig ut och springer 5 km med glädje! (utan någonting alltså normal) så springer jag inte ens 30 meter om jag ska vara ärlig. Jag börjar (med hasch) att fotografera, skissa,  och armhävningar mot väggen upp och ner så fötterna upp. Gjorde ett test en gång utan vs med. 6 st utan... och 24 stycken efter att ha rökt. Bara dagen efter. Samtidigt så får jag en kommunikation som inte går att mäta i "NPRMALA" fallet med hunden. Behöver inte ens säga några ord.. eller vara dominant överhuvudtaget.. utan det räcker med att andas i olika rytm (ej högt)  så reagerar hunden och förstår samt vill vara tillgiven.

• Anonym (Pårökt)

Vad har din hudfärg med detta att göra eller ens hundens ras eller att du inte reagerar med lugn när du rökt på?

...och hundar skall vara kopplade, otroligt enkelt att följa!

• Anonym (Pårökt)
    Anonym (.) skrev 2026-01-24 06:44:12 följande:

Menar du utifrån mitt inlägg eller när jag har rökt hasch? 

Jag kan svara utifrån då jag har rökt hasch... Jag får rutin i vardagen. Jag börjar studera. Jag slutar att däcka kl:18-19 efter arbetet! Jag ger mig ut och springer 5 km med glädje! (utan någonting alltså normal) så springer jag inte ens 30 meter om jag ska vara ärlig. Jag börjar (med hasch) att fotografera, skissa,  och armhävningar mot väggen upp och ner så fötterna upp. Gjorde ett test en gång utan vs med. 6 st utan... och 24 stycken efter att ha rökt. Bara dagen efter. Samtidigt så får jag en kommunikation som inte går att mäta i "NPRMALA" fallet med hunden. Behöver inte ens säga några ord.. eller vara dominant överhuvudtaget.. utan det räcker med att andas i olika rytm (ej högt)  så reagerar hunden och förstår samt vill vara tillgiven.

Ok, förstår att det har nån form av effekt på dig...I ditt fall bor du i fel land, tror det kommer att vara förbjudet att röka här otroligt länge.
  • Anonym (.)

Det roliga är att jag inte brukar cannabis längre (för att inte förlora hunden då alltför många illasinnade människor existerar utan har druckit när jag skrev detta inlägg! 

• Anonym (.)
    Anonym (Pårökt) skrev 2026-01-24 06:48:41 följande:
    Ok, förstår att det har nån form av effekt på dig...I ditt fall bor du i fel land, tror det kommer att vara förbjudet att röka här otroligt länge.
    Nej det kommer det inte då USA kommer skälla ut det här landet för att leka maffia fasoner och sparka på de som gör MINST skada i samhället. Men utifrån svenskt styrande så skulle det ju vara olagligt i all framtid i minst 100000 år. Men det fungerar inte så. Hyckleri spräcker sin bubbla någon gång och alltid på något sätt! 
  • Anonym (Pårökt)
    Anonym (.) skrev 2026-01-24 07:00:46 följande:
    Nej det kommer det inte då USA kommer skälla ut det här landet för att leka maffia fasoner och sparka på de som gör MINST skada i samhället. Men utifrån svenskt styrande så skulle det ju vara olagligt i all framtid i minst 100000 år. Men det fungerar inte så. Hyckleri spräcker sin bubbla någon gång och alltid på något sätt! 
    Minst skada i samhället?

Du menar kvinnor, småbarn och pensionärer?
Svar på tråden Hur ska jag överleva?