Han ljuger ofta
Jag har ett problem med min särbo vi har varit med varandra ett år ganska exakt, har märkt några gånger att han småljuger. det kan t.ex. vara att nån bil inte startat och han har sagt att han fått tagit bärgare pga att jag inte svarade i telefonen tillfället han ringde, sen frågar man igen ?aha fick du ta bärgare menar du? då ändrar han till att nån kompis kom med startkablar. Dåligt exempel men är så med endel saker ( han är 40 år ). ganska nyligen vakna vi en morgon innan jobbet och de blev väl lite kramande och han la sig över mig och vi hade sex, sen efteråt sa jag ?varför hade du sex med mig för? alltså vi har en viss jarjong därav min kommentar. Varpå han säger ? men kommer du inte ihåg va du sa eller sov du ?? Jag svarar då nej vad menar du ( varpå jag va vaken en stund innan och med i matchen 🤣) då säger han ?jo men du sa men ha sex med mig älskling men du kanske sov ? och detta sa han inte med jargong jag tyckte dock detta va väldigt konstigt påstående och känns som de tillhör bland alla dessa småljug jag vet han hållit på med innan, saken Är att jag börjar tvivla på att lita på honom han kan kännas ärlig också men sen kommer det sånt här ibland och det ger mig dålig magkänsla om det Är något att leva med kommer detta sluta ? Nån som har tidigare erfarenhet av partner som du vet verkligen ljuger ? Tacksam för svar:)