• molly50

Melodifestivalen 2026.

Här samlas vi och diskuterar Melodifestivalen 2026. Låtar och artister mm.

Håll en god ton! 

• Svar på tråden Melodifestivalen 2026.
  • molly50
    Jhannis skrev 2026-01-30 18:44:36 följande:
    Solig Ska bli kul och jag hoppas på massor av bra låtar.{#emotions_dlg.flower}
    Ja,det ska bli kul. Glad
  • Jhannis
    molly50 skrev 2026-01-30 18:49:27 följande:
    Ja,det ska bli kul. Glad
    jag har varken följt eller lyssnat på någon låt tidigare ...Om dom nu ens har fått spelas upp innan. Har ingen koll på vilka som är med på lördag, men råkade höra att det skulle vara i Linköping.
  • molly50
    Jhannis skrev 2026-01-30 19:14:02 följande:
    jag har varken följt eller lyssnat på någon låt tidigare ...Om dom nu ens har fått spelas upp innan. Har ingen koll på vilka som är med på lördag, men råkade höra att det skulle vara i Linköping.
    Jag har lyssnat igenom låtarna. De brukar spela upp en liten bit av dem på svtplay på torsdagarna och sen igen på fredagarna. 
    Så du kan gå in där och lyssna om du vill. Det kostar inget heller. 
  • Jhannis
    molly50 skrev 2026-01-30 19:22:24 följande:
    Jag har lyssnat igenom låtarna. De brukar spela upp en liten bit av dem på svtplay på torsdagarna och sen igen på fredagarna. 
    Så du kan gå in där och lyssna om du vill. Det kostar inget heller. 
    Ok inget jag visste om, men sen är det bra och höra dom första gången det spelas upp på Mello så man kan avgöra där vilken man gillar.
  • Anonym (T)
    Tow2Mater skrev 2026-01-30 18:45:59 följande:

Heja Israel :) Väntar med spänning.

Heja Sverige. 
  • Mayjel

Har lyssnat på alla låtar ur första deltävlingen och får säga att det enda bidrag som satte sig direkt var A-teens Iconic. Vet inte om låten egentligen är så bra men refrängen är så trallvänlig och självklar på nåt sätt. Fastnade med en gång och jag får den inte ur huvudet. 

Det finns redan en vinnarkandidat i första tävlingen men det spelar ingen roll för mig. Jag tål inte människan. Medioker låt också.

• molly50
    Jhannis skrev 2026-01-30 19:26:45 följande:
    Ok inget jag visste om, men sen är det bra och höra dom första gången det spelas upp på Mello så man kan avgöra där vilken man gillar.
    Ok. Då vet du det nu. Glad

Ja,man gör som man vill. Glad
  • molly50
    Mayjel skrev 2026-01-31 00:54:52 följande:

Har lyssnat på alla låtar ur första deltävlingen och får säga att det enda bidrag som satte sig direkt var A-teens Iconic. Vet inte om låten egentligen är så bra men refrängen är så trallvänlig och självklar på nåt sätt. Fastnade med en gång och jag får den inte ur huvudet. 

Det finns redan en vinnarkandidat i första tävlingen men det spelar ingen roll för mig. Jag tål inte människan. Medioker låt också.

Du tänker på Greczula? Ja,hans låt är ju vinnartippad. 
Svar på tråden Melodifestivalen 2026.