På äldre dar...
Efter 70 år....trodde att lusten skulle minska....det gör det ju delvis, men kan komma i styrka istället...Lever ju själv numera så...Hur är det för er? Man får väl dö med den
Efter 70 år....trodde att lusten skulle minska....det gör det ju delvis, men kan komma i styrka istället...Lever ju själv numera så...Hur är det för er? Man får väl dö med den
Jag har passerat 60 för några år sedan. Lusten har definitivt inte börjat svikta än men jag får väl se. Däremot har förmågan börja svikta lite, och det är fan inte kul! Har man ingen lust så kvittar det väl.
Pratade med en kvinna på ett forum för många år sedan. Hon sökte KK eftersom hennes 20 år äldre man plötsligt tappat både lust och förmåga. De hade haft ett väldigt aktivt sexliv, minst en g/dag, och var hon helt utan och hade fått sin mans välsignelse att ha sex med andra män.
Nä tror inte du får dö med den. När hälsan börjar svikta ordentligt så brukar den försvinna.
Jag är 71 och frun 65. Vi har sex en gång i veckan. Jag tar små blå som ger ett tillräckligt stånd, även om det sviktar så jag får vila lite och komma igen. Frun har besvär i underlivet och kan inte ha penetration så länge, och jag orkar ändå inte hålla på hur länge som helst för att få orgasm.
Så vi har smeksex som förspel och avslutar med våra leksaker, alldeles intill varandra. Hon med sin Satisfyer och jag med min Tenga Flip.
Alla sätt är bra utom de dåliga.
Och jag tackar Gud för att jag fortfarande har ett sexliv, och som är så vansinnigt skönt.
Lusten är fortfarande stark, förmågan svajar lite men det funkar.
Det låter bra inför framtiden.
Jag har passerat 60 för några år sedan. Lusten har definitivt inte börjat svikta än men jag får väl se. Däremot har förmågan börja svikta lite, och det är fan inte kul! Har man ingen lust så kvittar det väl.
Pratade med en kvinna på ett forum för många år sedan. Hon sökte KK eftersom hennes 20 år äldre man plötsligt tappat både lust och förmåga. De hade haft ett väldigt aktivt sexliv, minst en g/dag, och var hon helt utan och hade fått sin mans välsignelse att ha sex med andra män.