Dumpat en soulmate
dejtat en otrygg person i ett halvt år. Han har en historia av att förhållanden sket sig. Eftersom jag själv inte var redo för att kasta mig in i något så fungerade det väldigt bra. Även med sex, intressen, tankar, bakgrund och massa annat. Han kändes helt enkelt som en soulmate.
Men efter ett halvt år och han inte visar några tendenser till att vilja mötas, i hur vi ses, så går det inte mer. Allt är efter hans schema och bekvämlighet. Vi pratade om det här och till min förvåning var det som att han trodde jag glömt det och att jag bara skulle vara glad att få träffa honom.
När jag förklarade att jag inte vill ses så var det bara lugnt för honom. Vilket förvånade mig eftersom han ändå är så mån om att ses.
Har någon erfarenhet av att om en person med svårighet med relationer kan fungera ändå? Om han skulle höra av sig framöver och fråga om jag vill ses. Ska jag tacka nej igen då eller ge honom en chans? Är rädd att han ska falla tillbaka sen i sitt egoistiska sätt att planera våra träffar. Våra korta träffar dessutom.