• Anonym (Anonym mor)

Missuppfattning

Jag är 32 år har 5 bonusbarn och gravid med andre biologiska barn sen jag gifte mig med maken Min syster lägger sig i gällande mig som förälder när hon själv utsatte mig för trakasserier och våld som 17 åring bara för jag har diagnoser flera i familjen ser mig som dålig förälder trots aldrig haft socialtjänsten inblandad dom 1 1/2 åren jag tagit hand om bonusarna barna .Jag varit mer som deras mor i bilden än deras mamma för jag själv upplever utan mor i bilden pga hon missuppfattar mig är det mera föräldrar ovansätt Hur bra man är anses man ändå som usel förälder?

• Svar på tråden Missuppfattning
  • Dexter dot com

På vilket sätt är du en dålig förälder enl din familj? Bara för att soc inte blivit kontaktad innebär ju inte att man är en bra förälder.

• Anonym (Sofia)

Det är lite svårt att förstå ditt inlägg bland annat eftersom du inte har några punkter. Vad är din fråga? Om man anses som dålig förälder för att man är bonus-? Eller har diagnoser?
    Att man inte har socialen inblandad tycker jag är något självklart, och inte något att skryta om... Mina barn är vuxna, men vi hade ingen kontakt med dem, och jag tror inte att någon av mina vänner hade det heller.
    Hur funkar vardagslivet för er? Både du och pappan jobbar och har det bra socialt och ekonomiskt? Alla barnen funkar bra på förskolor/skola och får beröm? 

• Anonym (Emma)

På vilket tycker dom att du är en dålig förälder då?

Svar på tråden Missuppfattning