• Anonym (Tutt EWA)

Topless

Har ni äldre börja om att sola -bada topless som ni gjorde i er ungdom nu när topless är på väg tillbaka. 
    Lika med att  köra utan BH och bara linne på sommarn .
    Nu när BH mode ebbar ut . 

• Svar på tråden Topless
  • Anonym (A)

Aldrig varit topless och tänker inte börja nu heller.

• Anonym (kjdkfj)

Vilken tråd...
    Och vilken stavning samt meningsuppbyggnad...
    Uppenbart skriven av en lågutbildad man.

Vad vill du med detta?

• Anonym (60 talist)

Har aldrig slutat sola topless.

• SmartsomFN

Lägg ner, det är så pinsamt uppenbart att det sitter en kille bakom skärmen och skriver det här. Det märks lång väg att du bara sitter och fiskar efter snusk under täckmantel av att prata "mode". Hela inlägget är så totalt hjärndött att man nästan tycker synd om dig ? tror du på riktigt att någon går på det där genomskinliga försöket att få igång en porrig diskussion? Logga ut och skaffa dig en hobby som inte kräver en IQ-nivå högre än en badboll.

• Anonym (Sip)

Har aldrig solat topless och kommer inte att börja med det heller. Att det skulle vara mode att gå behålös och utan bikiniöverdel är heller inget jag märkt av. Låter mest som fantasifoster från en typisk dregelpelle.

• Anonym (Malin)

Varför tror du att BH-modet håller på att ebba ut? Inget jag hört talas om, låter som önsketänkande från män?

• Anonym (?)

Låter väldigt mycket som någon som i en tråd som handlar om bröstvårtor som syns genom tyget också hävdade att bh är ute. Att kvinnor inte längre använder bh.

• Anonym (O)

Jaså? Jag hade ingen aning om att topless blivit mer okej igen?
    Jag badade topless i somras vid en liten sjö där det inte finns kommunal badplats.
    Tycker det är så skönt att slippa jobbig bikiniöverdel. Så mycket lättare att byta om och skönare att simma också!
    Ingen blir gladare än jag om jag får sola och bada topless igen utan att folk glor, utan istället har en mer skön och avslappnad inställning till en helt normal kroppsdel.
    Ja jag badade topless som yngre också. Aldrig varit pryd när det kommer till nakenhet. Kommer aldrig att slå knut på mig själv för att undvika att visa en enda kroppsdel vid ombyte, planera och byta om hemma och sen gå med blöt bikinitrosa tills jag kommer hem som vissa utsätter sig för.
    Badade med en väninna i somras, lika gammal som jag. Hon krånglade en hel del med att dölja sig och stannade kvar i vattnet tills hon frös bara för att ett sällskap hade anlänt och hon vågade inte ens gå upp ur sjön förrän de hade gått.
    Så glad att jag inte är sån. Måste vara hemskt!
    Det värsta är när folk uppmuntrar sånt kroppsosäkert beteende och tycker att alla ska skyla sig bara för att de själva vill göra det.

Svar på tråden Topless