• CJK

Tips på bra väska i stället för skötväska?

Finns det någon som har tips på en bra väska som egentligen inte är någon skötväska men som man ändå funkar som det? Så fort en väska heter skötväska kostar den typ 600 spänn även om den är ful ju!

• Svar på tråden Tips på bra väska i stället för skötväska?
  • miafelix

ryggsäk funkar ju...

Felix ska bli storebror , Bf 13 april-06
  • Tindrande

På stadium ska det finnas en skötväska, en sportig en, för bara 299:-

Eller så köper du en vanlig väska som går att hänga på styret, de har ju inga fack eller skötbädd, men kanske duger ändå

• Lola Jämtland

En helt vanlig väska funkar...man behöver inte tusen fack o en speciell skötbädd...

Vill man samla ihop vissa prylar i väskan funkar en mindre nessesär oxå o istället för skötbädd använder man en handduk eller en bit plastfrotté.

Jag hade en mindre bag från Överskottsbolaget. Funkade skitbra!
    Jag hajade aldrig det där med speciella skötväskor som skulle hänga på styret....det funkar ju att lägga väskan i varukorgen under vagnen oxå......

• Haley

Jag tänker ha ryggsäck. Känns onödigt med en speciell väska till blöjor och sånt.

• Hedvigs mamma

Skötväska är verkligen inte nödvändigt att köpa, du kan ha precis vilken väska, ryggsäck eller tygkasse du vill, tänk bara på att stoppa ner en frottehanduk som den lille kan ligga på.

• Snova

Jag ska ha min gamla cykelväska från gymnasiet! Kolla vad du har hemma som kan funka!

• Anna B

Jag har en ryggsäck med många stora och grunda fack, tror det är en "jobbväska" egentligen som man ska kunna lägga en laptop i. Den är köpt på Stadium för många år sedan.

• Naimiez

Jag hade en en Björn Borg axelremsväska....rosa hmmm, underbar!

• Måbra

Jag har rotat fram en svart vanlig väska ur förrådet att hänga på styret. Den har några fack med blixtlås. Det funkar alldeles utmärkt! jag har en skötdyna sedan tidigare som jag kan lägga i...eller en vanlig handduk funkar ju oxå!!

• GOBLIgobli

Har också en billig, vanlig väska från Stadium, en SOC för 99:-. Bild i galleriet

Svar på tråden Tips på bra väska i stället för skötväska?