Otrogen kille
Jag var tillsammans med en kille när jag va 22 år. Vi gjorde slut men vi har alltid haft kontakt och träffats från 2023 till 2025 innan de blev 2026.
han har alltid sagt att han vill vara med mig och han har mycket jobb och skola, sen sågs vi i Agusti och han sa han inte ville ha mig, men han sa vi kunde testa och ha sex ifall känslor va kvar och ja tyckte det va konstigt och säga så, direkt efter sexet så sa han de kändes inte bra.
sen kontaktade han mig i oktober och ville ligga? Och jag fattade inte riktigt varför så sa han att vi kunde ses och ligga tills vi båda hittar seriöst på andra håll.
vi Träffades oktober till december och vi sågs 3 dagar innan julafton 2025, sen blockade han mig överallt och sa de här är sista gången vi ses, jag blev förvånad och fick en magkänsla.
då får jag reda på att han har köpt lägenhet med en tjej som han har varit i förhållande med i 3 år.
jag känner mig så dum som inte såg de här, 3 jävla år och jag skickade alla bild bevis på hans SMS och alla samtal. Sen blockade jag överallt är fortfarande i chock. förstår inte varför man gör så mot någon, att jag blev utnyttjad och lurad i tre år efter vi hade gjort slut när han har varit med någon annan hela tiden.
jag Är 26 år och han är 25. vi träffades när jag va 22 och han va 21.