• Anonym (Once u go black are u comming back?!?!)

Afro

Har gått å kärat ner mig i en afrikansk tjej/dam
    Någon som har erfarenhet och kan dela med sig av info om dom skiljer sig ifrån vanilla svenska tjejer?

Oskyldig

• Svar på tråden Afro
  • Ggiana

Beror väl lite på.. eller asså alla afrikanska kvinnor är ju inte automatisk på ett visst sätt.. 
    men förvänta dig en kärleksfull kvinna, säkert skit duktig på att laga mat, extremt härlig och välkomnande familj.. 

vart ifrån är hon? Är hon född i Sverige?

• Tow2Mater

Kommer hon direkt från afrika är det inte ens säkert hon vet hur en spis fungerar. Och kanske kommer hon vara mycket långsam i allt hon gör. I hettan i afrika har man inte brottom med något.

• PH76
    Anonym (Once u go black are u comming back?!?!) skrev 2026-02-23 16:42:45 följande:
    Afro

Har gått å kärat ner mig i en afrikansk tjej/dam
    Någon som har erfarenhet och kan dela med sig av info om dom skiljer sig ifrån vanilla svenska tjejer?

Oskyldig

Afrika är 3ggr större än Europa och innehåller 54 olika länder och där talas ca 2000 olika språk (hälften av alla erkända språk i världen).

Du får nog vara lite mer specifik min vän..
  • Anonym (Werner)

Snälla, plocka inte hit mer thailändskor och afrikanskor.

Det här är samma män som klagar på invandringen ironiskt nog. Tills dom själva kan få hem en hushållerska.
    Oftast män med dålig kvinnosyn, det är därför inga svenska kvinnor är intresserade. Och väldigt lata män. Gubbar runt 60-års åldern och dyl, som inte så attraktiva själva.
    Dom är bara intresserad av dina pengar. Och att få bättre status. Inte mycket bättre än lyx prostituerade. Eftersom det är i princip vad dom gör. H*rar sig för pengar och status .
    Vi hade en kollega på jobbet som blev ihop med en. Det höll ca 2-3 år. Tills hon fick sitt uppehållstillstånd. Nu är han redigt bitter över att han tog hit henne. Han sitter och betalar av lån fortfarande på en dyr bil han köpt år henne. Mycket fina kläder och smycken med skulle hon ha. Och kvinnan själv är inte ett dugg intresserad av att integrera sig i det svenska samhället. Ni män bidrar själva med ökad invandring på detta sätt.
    Tänk dig för ordentligt.
  • Anonym (K)
    Ggiana skrev 2026-02-23 16:45:43 följande:

Beror väl lite på.. eller asså alla afrikanska kvinnor är ju inte automatisk på ett visst sätt.. 
    men förvänta dig en kärleksfull kvinna, säkert skit duktig på att laga mat, extremt härlig och välkomnande familj.. 

vart ifrån är hon? Är hon född i Sverige?

Alltså även positiva stereotyper är ofta skadliga tror jag. Hon kanske hatar att laga mat. Det är väl bäst att fråga henne istället för att fråga främlingar på internet. Jag har en tjejkompis som är från Tanzania och inte alls är intresserad av matlagning.. till exempel. Att familjen är extremt härlig och välkomnande är väl inte heller säkert , det kan vara så att de är det..  eller så har hon kanske brutit helt med sin familj för att de var hemska. Det vet vi inte. 

Jag har själv barn med afrikanskt påbrå och de gör mig lite ledsen att en del kanske kommer att tro att de är på ett visst sätt bara på grund av deras ursprung eller hudfärg. Oavsett om det är positivt eller negativt. Om min man som är halvafrikan hade sett att jag hade skrivit en tråd och frågat hur han skiljer sig från vita män när vi började dejta hade han nog dumpat mig. Med all rätt. Hur i hela världen ska vi kunna svara på hur just tjejen som TS gillar är? Hon är väl en person med egna personlighetsdrag, talanger , intressen osv precis som du och jag. 

Svar på tråden Afro