• Anonym (Båten)

Viking Line

Ska åka Gabriella på fredag. Tänkte bara höra ni som har åkt med den. Nå tips man inte ska missa? 

• Svar på tråden Viking Line
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Båten) skrev 2026-02-25 13:56:28 följande:
    Viking Line

Ska åka Gabriella på fredag. Tänkte bara höra ni som har åkt med den. Nå tips man inte ska missa? 

Tja!

Kolla in Alexander Williamson på Youtube. Han åker Viking Line och visar allt man kan göra.

Han brukar gå på spa, vet ej om Gabriella har det, men gå in på Tax Free och handla smått och gott. Hoppa av i Finland och chilla runt där.
  • Anonym (L)

Länge sedan jag åkte den men då hade de en väldigt fin skaldjursplatå som man absolut ska ha champagne till. 

• Anonym (pentti)

lite hallabalo i spa sitter aldrig fel

• Anonym (Båten)
    Anonym (Anonym) skrev 2026-02-25 18:41:18 följande:
    Tja!

Kolla in Alexander Williamson på Youtube. Han åker Viking Line och visar allt man kan göra.

Han brukar gå på spa, vet ej om Gabriella har det, men gå in på Tax Free och handla smått och gott. Hoppa av i Finland och chilla runt där.
    Tack. Har faktiskt kollat på honom nu inför resan.  Ja Gabriella har spa det har jag kollat upp eftersom jag älskar sånt. Men tack så jättemycket.
  • Anonym (Båten)

Vad gör man i Helsingfors under dan? Har kollat lite på sea life. Någon som vet om det är bra är det långt från terminalen? Gärna massa tips vad man kan hitta på under dan. 

• Anonym (?)
    Anonym (Båten) skrev 2026-02-27 04:32:23 följande:

Vad gör man i Helsingfors under dan? Har kollat lite på sea life. Någon som vet om det är bra är det långt från terminalen? Gärna massa tips vad man kan hitta på under dan. 

På rederiets hemsida finns massor med förslag. Börja kolla där. Jag tycker Tempelkyrkan är värt ett besök. 
Svar på tråden Viking Line