• Anonym (123)

Inte mycket händer här

Har det inte blivit väldigt lugnt här? Väldigt få nya trådar skapas.

• Svar på tråden Inte mycket händer här
  • Anonym (Samma)

Känner samma.. även i verkligheten mer tyst av min familj och vänner.. verkar fler orkar inte vara socialt eller är mycket upptagen? 
    Jag är arbetslös så jag kollar ofta här nu än i höstas då jobbade jag. 

• Anonym (Felicia)

Det är tråkigt att aktiviteten har sjunkit på forumet   

• Anonym (123)
    Anonym (Felicia) skrev 2026-03-06 07:35:20 följande:

Det är tråkigt att aktiviteten har sjunkit på forumet   

Ja det är det.

Jag har inga sociala medier så detta är mitt sociala medie. Men det får bli mer tid på Flashback istället.
  • Anonym (Alice)
    Anonym (123) skrev 2026-03-02 21:53:35 följande:
    Inte mycket händer här

Har det inte blivit väldigt lugnt här? Väldigt få nya trådar skapas.

Jo det stämmer, det var mycket mer tryck för 10-15 år sen. Det finns väl mer att välja på nuförtiden.
  • Anonym (Rut)

Och väldigt ofta dålig uppdatering av trådstartaren själv. Typ att man gärna skulle vilja bli uppdaterad vad som hände etc men då har ts gått under jorden. Händer väldigt ofta. Vilket är tråkigt när man lägger tid och energi på svar och ej får uppdatering/svar

• Anonym (123)
    Anonym (Alice) skrev 2026-03-06 12:47:06 följande:
    Jo det stämmer, det var mycket mer tryck för 10-15 år sen. Det finns väl mer att välja på nuförtiden.

Ja så är det nog.

Anonym (Rut) skrev 2026-03-06 12:55:58 följande:

Och väldigt ofta dålig uppdatering av trådstartaren själv. Typ att man gärna skulle vilja bli uppdaterad vad som hände etc men då har ts gått under jorden. Händer väldigt ofta. Vilket är tråkigt när man lägger tid och energi på svar och ej får uppdatering/svar

Ja så är det kanske. Och det är klart, händer det inte så mycket på forumet så kanske man inte går in bara för sin egen tråd.

Svar på tråden Inte mycket händer här