• Bisso

Sen mens

Hej! Är det någon som kan ge mig lite råd? Min menscykel ligger på ca 27,28,29 dagar ungefär. Jag har aldrig varit "utan" mens ngn månad utan den har alltid kommit. Nu är min mens sen vad jag tror är 4 dagar. Jag har för ca 2 dagar sedan börjat må illa. Andra symptom är att det ilar i bröstvårtorna, trötthet, fått gå upp och kissa 1 gång på nätterna sedan ngra dagar tillbaka och molvärk sedan länge, som att mensen är på g. Grejen är att jag tagit så många test. Senaste idag imorse med morgonurinen utan antydan till streck.  Jag känner verkligen att jag borde få ett plus med tanke på symptomen. Jag har två barn sedan innan och där jag fått plus på bim dagen med båda. Jag och sambon hade sex 2 ggr vad jag tror är under äl dagarna. Vi planerar inte aktivt att få barn men händer det så händer det.  Ska jag fortsätta testa mig så länge mensen är frånvarande? Är det någon som varit/ är i liknande situation? Man vet liksom inte om man är skengravid eller gravid. Jag börjar fundera på om jag hamnat i något förklimakteriestadie:(...

• Svar på tråden Sen mens
  • Bisso

Tillägg: Jag glömde skriva att en sak som gjorde mig fundersam... ca 5 dagar efter vi hade sex fick jag en ljusrosa blödning när jag torkade mig. Det var bara lite lite ljusrosa i slemmet. Kan ju vara äl blödning har jag hört. Sedan kan väl inte ett ägg fästa så tidigt? 

Svar på tråden Sen mens