större åldersskillnad
Hej. Är 17 år och flyttade själv till en ny stad pga hockeyspelande.Efter hand började jag möta grannar och mötte en kvinna i trappan en dag, så himla vacker så jag till och med vände på huvudet när vi passerade varandra. Solklar tiopoängare.
I början hejade vi bara men efter tid så har vi stannat upp och pratat lite kort när vi stöter på varandra. Jättetrevlig. Hon skickade följförfrågan och gillar mina bilder när jag lägger upp något.
Hon är säkert bara trevlig men jag blir helt varm när jag ser henne, tänker på henne hela tiden. Går in på hennes insta och kollar på hennes bilder.
Jag har tidigare bara haft jämngamla tjejer så har ingen erfarenhet av större åldersskillnad. Hon är 41 och hennes äldsta barn är runt min ålder. Är medveten om att det är en stor åldersskillnad men jag vill gärna göra ett försök och visa mitt intresse. Samtidigt är jag lite rädd att det blir stel stämning när vi stöter på varandra.Jag är säkert för ung men jag har ju ingenting att förlora!
Skulle gärna vilja ha råd hur jag på ett bra sätt kan visa mitt intresse för henne.
Hur ser ni kvinnor i hennes ålder på yngre killar?