• Anonym (Frågvis)

Vilken man väljer du?

1.  En socialt framåt man som tar plats, syns och hörs. Han skämtar, skrattar högt, social kompetens och blir alltid vald till vännernas toastmaster på bröllopen. 

2 . En man som är mer layback, trygg och lugn. Pratar lite men låter sin kvinna stå i rampljuset. 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken man väljer du?
  • Anonym (Kaka)

3. En trygg och lugn man som förstår varför jag inte vill stå i rampljuset, för att han själv är likadan.

• Anonym (Extrovert)

Första alternativet, det andra låter trist. Tillbakadragna män inget som lockar. 

• XDX

Hur är detta relaterat till sex?
    Eller råkade det bli fel forumavdelning? 

• Anonym (Malin)

Män som har hög social kompetens och gärna vill synas och höras ska man akta sig för, det är min erfarenhet.
    Om man inte accepterar att han är otrogen då och då förstås...

• Anonym (Nr1)

Man nr 1. Avskyr män som inte kan eller vill kommunicera och som är lika tråkiga som att se färg torka. Social och framåt ska han vara, helst underhållande och rolig. Vid sexakten ska han trycka upp min mot väggen, ta mig med storm och visa var skåpet ska stå.

• Anonym (C)

Det finns sådana som man nr 1 som är usla älskare pga för bra självförtroende och det finns sådana män som nr2 som verkligen kan knulla ohämmat och passionerat. 

Om det är ett ONS väljer jag den med störst kuk och är det för förhållande så kan jag inte avgöra bara på denna info då så mycket annat spelar roll.

• Mayjel

Den första, eftersom det inte hade blivit någon relation alls utan hans initiativ. 

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Vilken man väljer du?