Antal vänner på FB
Pratar med en man på Messenger och jag kan se att han har över flera tusen vänner och de flesta är kvinnor, ett fåtal män. Vill gärna höra vad andra anser om det. (Förstår inte hur man kan få tag på så många.)
Pratar med en man på Messenger och jag kan se att han har över flera tusen vänner och de flesta är kvinnor, ett fåtal män. Vill gärna höra vad andra anser om det. (Förstår inte hur man kan få tag på så många.)
Låter som att din man är vän med spambotar.
Låter som Porrbotar, möjligt att han betalar för live-sex i kamera
Vem använder Facebook numera? Mest pensionärer och äldre väl?
De enda vänner man kan få då är ju typ såna där botar. Profiler som utger sig för att vara kvinnor när det är män bakom som älskar hur de kan driva med korkade män.
Vem använder Facebook numera? Mest pensionärer och äldre väl?
De enda vänner man kan få då är ju typ såna där botar. Profiler som utger sig för att vara kvinnor när det är män bakom som älskar hur de kan driva med korkade män.
Typ alla, med undantag för Gen Z där färre har FB. Men att kalla alla som inte är gen z för äldre och pensionärer vore väl lite fel va. Däremot använder folk det på andra sätt nu. Istället för att posta i sitt flöde, så är man med i grupper som intresserar en. Facebook är fortfarande klart störst.
Till TS, jag tror som de andra att det är porrbotar.