Hitta älskare/kk
Hej, kanske konstig fråga men vart kan man hitta en älskare/kk? är inte redo för förhållande och vill ha nån som vill ses då o då. är en kille på 26 år och vill träffa nån som vill samma som mig, är de någon som vet?
Hej, kanske konstig fråga men vart kan man hitta en älskare/kk? är inte redo för förhållande och vill ha nån som vill ses då o då. är en kille på 26 år och vill träffa nån som vill samma som mig, är de någon som vet?
Du vill alltså ha tips på appar för sexkontakter? Du kan inte googla och se vad du hittar?
Som tjej kan jag säga att vilken dejting-app som helst kan användas bara du är ärlig och öppen med vad du söker.
Att träffas löst lite casual liksom är ganska vanligt och inga konstigheter
kontakta gifta kvinnor. 5% vill ha en älskare.
Tinder. badoo. Bodycontact. Sen alla nya sidor jag har noll koll på. Förr med Lunarstorm o kamrat med mera, så om man kunde sin charm och tolka texter med mera så kunde man lätt hitta nån intresserad inom nån dag.
Rekordet är 1 timme innan vi sågs o knullade. Allt handlar om att var tydlig. Och charma rätt. Var rolig o intressant och sen hjälper det väl om man ser bra ut så ökar chanserna. Men har sett fula personer fått knulla så allt handlar om charm hehe