Snus är typiskt en sån grej där jag blir ARG på min man om han inte tänker till
Han är usel på att handla online men säg bara till så fixar jag, och det vet han. Det är också värt att jämföra, han ska ha samma varje gång så jag brukar beställa minst två stockar åt gången. Då hamnar man på 24-25kr dosan vilket är en enorm besparing.
Apoteksgrejer är till 99% billigare online. Apotek hjärtat har många onlinepriser, så jag beställer på webben och tar hämta i butik. Så kan jag gå ner nån timme senare och hämta mina saker.
Jag förstår MEDS, apotea mfl som har låga priser för där kommer ju sakerna från ett centralt lager. Men om jag köper på Apotek hjärtat och tar expresshämtning så är det ju SAMMA nässpray jag får som om jag plockat den själv, den kommer från DET apoteket och inte från nåt centrallager. Samtidigt sparar jag 30 spänn jämfört med att bara knalla in och köpa själv. Sjukt.
Använder ofta rabattkoder från Mecenat/Mecenatalumni.
Bonusway, Refunder mfl sajter ger kickback - kan vara värt att kolla upp.
Och sen förstås sajter som Vinted och Sellpy. Vinted = bra om en säljare råkar ha många varor i samma storlek (till sig själv eller till barn) för då blir det samfrakt.
Sellpy = bra om man hittar mycket så att det blir värt frakten. Går fortfarande att hitta guldkorn som man själv kan sälja vidare när man är klar med dem.
Kollar reklamen varje vecka så att jag vet vilka butiker som har bra pris på det som jag vet att vi ofta vill ha hem i vår familj.