• Anonym (Kalle Kraft)

Andra bra forum?

FL är bra, men ibland blir jag nyfiken på om det även finns andra bra forum som handlar om relationer. Tips?

• Svar på tråden Andra bra forum?
  • Rataxes

Flashback har många underforum som är värda att besöka, de har dessutom en fungerande moderering.

Annars finns väl Reddit också.

The smallest minority on earth is the individual. Those who deny individual rights cannot claim to be defenders of minorities.
  • Anonym (Reddit)

Reddit är det forum som drar flest folk numera, både yngre och äldre. FL är väl inte vad det har varit för här verkar det inte längre som om det kommer nya medlemmar.

• Goneril

Bara relationer?  Vill du inte lära dig lite om böcker och språk? Facebook, Babels Bokklubb, du ser väl Babel på SVT, söndagar klockan 20 00? Sen finns Språknördarnas Huvudkvarter, också Facebook. Du lär dig jättemycket i stället för att försöka få svar på dina frågor gällande trassliga relationer, han drog, eller hur? Mycket bättre att lära sig något nytt, om inte annat så för att imponera på snygga akademiker.

• Anonym (Kalle Kraft)
    Goneril skrev 2026-03-26 15:12:22 följande:

Bara relationer?  Vill du inte lära dig lite om böcker och språk? Facebook, Babels Bokklubb, du ser väl Babel på SVT, söndagar klockan 20 00? Sen finns Språknördarnas Huvudkvarter, också Facebook. Du lär dig jättemycket i stället för att försöka få svar på dina frågor gällande trassliga relationer, han drog, eller hur? Mycket bättre att lära sig något nytt, om inte annat så för att imponera på snygga akademiker.

Jodå, jag är på Fejjan och överallt. Men det är här i FL som jag kan vara anonym och prata fritt om känsliga saker.

Tackar för tips om Flashback.
Svar på tråden Andra bra forum?