• Anonym (Ledsen)

Gått vidare

Min 15 åriga dotter gjorde slut för nån dag sen med sin kille som hon varit ihop med i 4 månader.......nu har hon fått tycke för en ny kille. Som hon har berättat om. Jag tycker det har gått för snabbt fram till en ny.! Vad ska jag göra...jag tycker inte att det är ok at göra det, å speciellt inte mot exet. Det går inte att säga något åt henne utan att vi bråkar. HJÄLP!!! 

• Svar på tråden Gått vidare
  • Anonym (Eh)

Varför ska du göra något? Bestämde dina föräldrar över ditt kärleksliv när du var tonåring?

• Citat78

Äsch när man var i den åldern kunde der gå snabbt. Låt henne vara

• Anonym (Nämen..)

Min mamma var som du en period när hon tyckte att det gick för fort emellan "bytena" då hon inte hängde med i svängarna.. som om man tar hänsyn till vad ens mamma tycker om sånt..

• Lynx123

Mitt råd är att inte lägga dig i. Själv blev jag kär var och varannan vecka som tonåring.

• Anonym (punkt)
    Anonym (Ledsen) skrev 2026-03-26 21:17:09 följande:
    Gått vidare

Min 15 åriga dotter gjorde slut för nån dag sen med sin kille som hon varit ihop med i 4 månader.......nu har hon fått tycke för en ny kille. Som hon har berättat om. Jag tycker det har gått för snabbt fram till en ny.! Vad ska jag göra...jag tycker inte att det är ok at göra det, å speciellt inte mot exet. Det går inte att säga något åt henne utan att vi bråkar. HJÄLP!!! 

Du ska inte lägga dig i detta. Punkt. 
Svar på tråden Gått vidare