• Anonym (Bettan)

Bruna flytningar RD 7

Hej! Vi har försökt få barn sedan november 2024. Blev gravid på andra försöket med tvillingar som vi förlorade tidigt i v.8. Då hade jag jättetydliga grav-synptom tidigt efter ägglossningen. Vi sökte hjälp i augusti 2025 av olika anledningar och blev remitterade för IVF då jag har en blockerad äggledare och en form av endometerios. 

Nu är vi inne på IVF försök nr 3 (ruvardag 7 med blastocyst) och idag fick jag bruna flytningar och det känns som jag förlorat allt hopp. Dels har jag NOLL symptom men också väldigt frustrerande att det ska vara så svårt för oss att bli gravida igen, även om jag vet att många försökt långt mycket längre än vi. Är det någon annan som fått flytningar runt RD 7 och inte har några symptom men som ändå fick ett positivt test på testdagen?

Jag hade supertydliga symptom den gången jag var gravid (mkt illamående, trött och ömma bröst) innan ens missad mens. Så det känns som att jag borde känna samma symptom om jag skulle bli gravid igen? 😔 Känner noll hopp just nu 

Svar på tråden Bruna flytningar RD 7