• 928

Ny partner

Hej min 8 åriga dotter sover alltid i min säng den vecka hon är hos mig för det har känts tryggt för både henne och mig  hennes mor och jag skilde oss för 4 år sedan
    nu har jag  träffat en ny och vill gärna ha lite input hur ni andra har gjort när det gäller hur ni löst problemet med en ny partner som ska sova i min säng när man har en flicka som sover där ? 

kram j

• Svar på tråden Ny partner
  • Lynx123

Eftersom du nu träffat en ny kommer det ju ta ett tag tills hen prestenteras för ditt barn. Under den tiden kan barnet vänja sig vid att ha ett eget rum - det är nog hög tid för en åttaåring.

• Anonym (Mia)
    928 skrev 2026-03-31 07:34:30 följande:
    Ny partner

Hej min 8 åriga dotter sover alltid i min säng den vecka hon är hos mig för det har känts tryggt för både henne och mig  hennes mor och jag skilde oss för 4 år sedan
    nu har jag  träffat en ny och vill gärna ha lite input hur ni andra har gjort när det gäller hur ni löst problemet med en ny partner som ska sova i min säng när man har en flicka som sover där ? 

kram j

Oj, du har precis träffat en ny och börjat redan tänka på hur det ska bli när hon ska sova över när du har din barnvecka. 

I dagsläget vet du ju inte ens om ni blir ett par. I vilket fall som helst så bör det dröja ett bra tag innan det kommer att ske. Så din dotter hinner lära sig sova själv. 
Svar på tråden Ny partner