Anonym (True Blue) skrev 2026-04-11 07:13:26 följande:
Själv var jag länge förälskad i mitt ex, långt efter att hon dumpat mig. Även när jag träffade en ny så hade jag min exit redo om hon skulle ringa. Nu ringde hon aldrig, så jag vet ju inte hur jag hade betett mig om det hände. Men efter en tid bestämde jag mig för att det var min nya som gällde och hängav mig fullt ut till henne. Men det var en väldigt jobbig känsla att jag upptog, eller utnyttjade, någon annan i väntan på att hon skulle ringa.
Hur länge hade du känslor för ditt ex? Hur hade du känt om ho hörde av sig idag?
Som svar på din ts hade jag en rätt oseriös relation med en jag trodde var drömprinsen. Var väldigt toxiskt som någon nämner, tror mest sådana relationer triggar så extrema känslor. Jag var fast i honom i säkert 2-3 år och inte helt vidare när jag träffade en ny.
Det tog lite tid men nu är jag helt över honom och så glad det aldrig blev något. Ser honom för vem han är på riktigt bakom förälskelsen och han är en riktigt otäck människa. Väldigt nöjd i min nuvarande relation som är så mycket bättre.