• Anonym (???)

Vad vill han?!

Har en gammal bekant på fb som börjat skriva till och från. Ringer ibland. Föreslår promenad och fika osv.
    På helger har det hänt att han skrivit att han vill träffa mig. Hörs att han varit lite berusad då.

Såg att han hade flickvän och frågade om det. Han svarar då att han bara är intresserad av vänskap med mig. Vad tror ni?

• Svar på tråden Vad vill han?!
  • Anonym (???)
    Postman skrev 2026-04-11 19:46:25 följande:

Jadu, vad säger din magkänsla?

Jag trodde han var intresserad men nu vet jag inte riktigt när han svarade så. 
  • Anonym (???)
    Anonym (Hmmmm.....) skrev 2026-04-11 21:18:48 följande:

Vad vill du?

Jag vill ha svar på min fråga.
  • Anonym (Bekräftelse)

Kan vara att han bara söker bekräftelse. Eller så vill han ha en relation på sidan om.

• Anonym (M)
    Anonym (???) skrev 2026-04-12 00:47:50 följande:
    Jag vill ha svar på min fråga.

Då ska du fråga honom. Inte oss. 

Sedan är frågan vad du vill mer intressant för dig själv. För det är väl inte hans vilja som bestämmer vad du gör?

• Postman
    Anonym (???) skrev 2026-04-11 20:54:43 följande:
    Jag trodde han var intresserad men nu vet jag inte riktigt när han svarade så. 
    Tror du ska vara försiktig och avvaktande, för mig låter det som om han är ute efter lite bekräftelse eller att ha en fling vid sidan om. 
  • Anonym (???)
    Anonym (M) skrev 2026-04-12 09:02:50 följande:

Då ska du fråga honom. Inte oss. 

Sedan är frågan vad du vill mer intressant för dig själv. För det är väl inte hans vilja som bestämmer vad du gör?

Jag har ju redan frågat honom.

Jag vet redan vad jag vill. Är det ingen som vill svara utan att komma med motfrågor?

• Anonym (?)
    Anonym (???) skrev 2026-04-11 19:39:18 följande:
    Vad vill han?!

Har en gammal bekant på fb som börjat skriva till och från. Ringer ibland. Föreslår promenad och fika osv.
    På helger har det hänt att han skrivit att han vill träffa mig. Hörs att han varit lite berusad då.

Såg att han hade flickvän och frågade om det. Han svarar då att han bara är intresserad av vänskap med mig. Vad tror ni?

Ingen här kan säga med säkerhet vad han vill.  Finns väl två huvudalternativ

Han vill bara ha dig som vän

Han vill något mera, kk, ons, långvarig relation.

Min gissning är det senare. Vill du testa så blanda in hans flickvän i detta
Svar på tråden Vad vill han?!