Anonym (Öh) skrev 2026-04-13 10:35:21 följande:
Varför är man ens i ett för om Ma. Inte rör vid varandra är väl den första frågan?
Sen tror jag att få får ut särskilt mycket av att man tar varandra på snippan eller snorren helt oprovocerat i vardagen, och nypas är väl nåt annat? Vem gillar det?
Men i övrigt?
Det är skillnad på olika sätt att röra. Exet rörde endast i sexuella syften. Att all beröring lägger ett krav på sex blir outhärdligt och lusten minskar. Detta hade vi flertalet diskussioner om, att jag önskade närhet utan sex och ändå kom det hela tiden. Resultatet blev att vi satt i varsin ände av soffan istället för att sitta nära. I sängen hade vi varsin halva eftersom han tyckte det blev för varmt annars. Så när han vill att jag skulle ligga nära visste jag att det var för att han ville ha sex. Mer än en gång tog han min hand och la den på som om det var upphetsande för mig. Det gjorde att jag ofta la mig tidigare så jag hade somnat när han kom upp.
Med nuvarande så sitter vi nära, det är beröring men inte nödvändigtvis av sexuell art. Att kunna ligga nära i sängen utan att det behöver leda till något är ljuvligt. Det leder också till en ökad sexlust för min del.