• Anonym (Hk)

Swingers

Hej min nya har berättat att hon varit swingers tidigare och jag har inte brytt mig men nu har det dykt upp negativa känslor mot henne , inte dömande känslor  utan mer att det känns kallt och jag stänger av?
    jag har ochså varit utåtagerande i mitt tidigare liv så jag har inget att säga men jag känner liksom kyla mot henne
    nån därute som varit med omet?

• Svar på tråden Swingers
  • Anonym (Fd swinger)

Min fd sambo var swinger. Hon var med sin man på många klubbar och träffar med partnerbyte. Hon manipulerade mig till samma sak.

Det gjorde mig många gånger fundersam över vad som var kärlek och vad som var sex. Det kanske är mitt ex du har ärvt :) 

• Anonym (Hk)
    Anonym (Fd swinger) skrev 2026-04-20 07:12:01 följande:

Min fd sambo var swinger. Hon var med sin man på många klubbar och träffar med partnerbyte. Hon manipulerade mig till samma sak.

Det gjorde mig många gånger fundersam över vad som var kärlek och vad som var sex. Det kanske är mitt ex du har ärvt :) 

Godmorgon nä hon är helt imot det idag och vill leva ett monogamt liv med mig , men det du pratar om är nog vanligt men du tog dig ur det eller blev du lämnad?
  • Anonym (Fd swinger)
    Anonym (Hk) skrev 2026-04-20 09:24:41 följande:
    Godmorgon nä hon är helt imot det idag och vill leva ett monogamt liv med mig , men det du pratar om är nog vanligt men du tog dig ur det eller blev du lämnad?
    Vi bröt upp. Men det var en annan värld som jag fick uppleva. Och jag har inte emot att uppleva swingervärlden igen
     Men då med helt andra förutsättningar än vad exet och jag hade. Det går utmärkt att t ex bara vara med sin kvinna monogamt. Det kan ge sexlivet en fantastisk skjuts. Det är som att vara i typ en porrfilm. Kommunikation är det viktigaste. Innan en sådant händer igen med klubbesökför egen del. 
Svar på tråden Swingers