• Anonym (Nyfiken)

Dildos

Hej jag har länge undrat. hur stora är era dildos (kvinnor)  (för er kvinnor som använder) CM? vet kanske det är känsligt.  Men eftersom det är via internet så behövs inga ansikten visas :) 

finns kanske fler män ute som undra! 

lets go. 

• Svar på tråden Dildos
  • Anonym (u)

Som om någon skulle visa sina egna. Kolla på sexbutikernas bästsäljare.

• Anonym (Petit)

Då jag gillar stort vill jag ha större än min nuvande kille så 25 cm

• Anonym (Aldrig i helvete!)

Aldrig I helvete att jag lägger upp en bild på mig själv där jag använder någon av mina favoriter på ett forum! Sorry, men det är en sjukt pantad fråga bara för att du vill ha lite runkmaterial. 

Däremot kan jag säga att favoriten är Fun Factory Tiger G5, införbar längd 11,4 cm, diameter 4,1 cm.

• Anonym (Ronny)

Tänker inte visa bild på honom men han (Dildon) har jag döpt till Ronny. Han bor i en skolåda som jag dekorerat med en svensk flagga eftersom Ronny är Sverigedemokrat.

Eftersom Ronny röstar som han gör så är vi bara särbos/KK men han önskar att vi var sambos och gifte oss. Han har en ring i silver han försöker fria ned ibland, men jag vill ha en i guld. Han får bo i skolådan tills han växer upp.

• Semlisen

Jag har flera stycken, men den största är 25 cm lång och 21 i omkrets och den minsta är 11 cm lång och 10 cm i omkrets

• Martinnains
    Anonym (Ronny) skrev 2026-04-22 13:44:55 följande:

Tänker inte visa bild på honom men han (Dildon) har jag döpt till Ronny. Han bor i en skolåda som jag dekorerat med en svensk flagga eftersom Ronny är Sverigedemokrat.

Eftersom Ronny röstar som han gör så är vi bara särbos/KK men han önskar att vi var sambos och gifte oss. Han har en ring i silver han försöker fria ned ibland, men jag vill ha en i guld. Han får bo i skolådan tills han växer upp.

Så himla roligt, stort leende här.
  • Anonym (Ronny)
    Martinnains skrev 2026-04-22 19:08:03 följande:
    Så himla roligt, stort leende här.
    Om jag får bli väldigt själbutlämnande så känmer jag att jag behöver göra min dildo till en person för att det skall funka och vara "realistiskt". Så ibland får Ronny för tidig utlösning och ber om ursäkt.
Svar på tråden Dildos