• Anonym (21 år)

Hårig fitta?

Hej
    Är det fler killar/män som gillar hårig fitta mer än rakad? 
    Jag älskar när en tjej har hårig fitta min dröm är att träffa en tjej/kvinna som klipper/trimmar fittan så den fortfarande är hårig.
    Ni tjejer/kvinnor får också gärna svara på om ni tycker att vi killar/män ska ha hår eller vara rakade på kuken och pungen 

• Svar på tråden Hårig fitta?
  • Anonym (59år)

Jag är man och föredrar rakad mus... lent och mysigt. Jag ogillar hår i maten.

Med det sagt, så är det fortfarande mer än ok med hårigt. :)

Det är bäst att den med håret (eller icke-håret) får känna efter vad dem trivs bäst med själva och sedan får partnern acceptera det.

Själv rakar jag mig ibland.

• Anonym (Snyggmorsa)

Här har inte varit ett hårstrå på fittan de sista 25 åren, föredrar mina män trimmade och med rakad pung 

• Anonym (Hello)

Jag rakar mig, alltid gjort. Föredrar rakat på män - men är ingen dealbreaker...

• Anonym (Hasse)

Hårigt. Med det är inte avgörande för relation eller ej.

• Anonym (Ola)

Spelar ingen som helst roll för mig.

• JohnanonX

För min del föredrar jag rakad eller vaxad mus hos tjejen, absolut ingen buske. 

Trimmar själv, rakar pungen men om min partner vill annorlunda så löser jag givetvis det.

• krille62

Jag vill att fittan är rakad, tycker det är vackrare att se blygdläpparna än ett hårburr och det är lent och härligt att smeka. Huvudsaken är väl att man är överens med sin partner.

• Anonym (Buuu)

Off topic här men HUR kan man som vuxen människa kalla den kvinnliga könet för fitta? Tycker folk verkligen att det låter trevligt? 😂 

• Anonym (?)
    Anonym (Buuu) skrev 2026-04-24 08:27:15 följande:

Off topic här men HUR kan man som vuxen människa kalla den kvinnliga könet för fitta? Tycker folk verkligen att det låter trevligt? 😂 

Inget fel på fitta - det är vedertaget sedan länge.
    Värre är när vuxna människor säger "snippa" eller "fiffi" - huuuva.
Svar på tråden Hårig fitta?