• Anonym (Matte)

Kort kjol

Vill min tjej ska gå med kort kort kjol utan några trosor på sig,,

• Svar på tråden Kort kjol
  • Anonym (Kalle)

Då vet vi det men det enda som spelar roll är om hon vill det eller inte.

• Anonym (Ja du)

En sån önskan hade fått mig att ta på mig mormors gamla mamelucker och rejäla långbyxor. 

• Anonym (Dildolover)

Jag och hustrun såg ett par på en båt förra sommaren där kvinnan var klädd precis som din önskan. Kjolen blåste upp flera ggr och vi såg allt. Kan säga att hon in hade ett hårstrå på fiffi. ☺️
    Det som var mest intressant att det var min hustru som v mest engagerad i tittandet, hon filmade med mobilen tom. 😂

• baaa
    Anonym (Ja du) skrev 2026-04-27 13:18:02 följande:

En sån önskan hade fått mig att ta på mig mormors gamla mamelucker och rejäla långbyxor. 

nu är ju inte alla som du. 
  • Anonym (Juni)
    Anonym (Dildolover) skrev 2026-04-27 14:45:40 följande:

Jag och hustrun såg ett par på en båt förra sommaren där kvinnan var klädd precis som din önskan. Kjolen blåste upp flera ggr och vi såg allt. Kan säga att hon in hade ett hårstrå på fiffi. ☺️
    Det som var mest intressant att det var min hustru som v mest engagerad i tittandet, hon filmade med mobilen tom. 😂

Okej Bengt, jag tar "saker som aldrig inträffat" för 200 kronor...
  • Anonym (Lycklig man)

Är inte bara du som gillar det. Är lyckligt lottad med en fru som också gillar det, även om kjolarna blivit lite längre med åren så händer det fortfarande vid lämpliga tillfällen.
    För ett antal år sedan, innan barnen så var vi på 2 veckors utlandssemester och hon hade inga trosor alls med sig 

• Anonym (Nix)

Skulle aldrig klä mig så.

• Anonym (Yal)
    Anonym (Nix) skrev 2026-04-27 20:51:11 följande:

Skulle aldrig klä mig så.

Inte jag heller. Porrskadat inceltrams.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Lycklig man)
    jjohan40 skrev 2026-04-28 15:06:41 följande:

Så hett jag vill min ska göra det med och har pratat om det och gärna att hon buttpluggen i sig

Ännu bättre! 😊 Har hon haft den offentligt tidigare? 
Svar på tråden Kort kjol