• Miss Cee

Någon som druckit Chill out vin??

Är det någon här som druckit något av "Chill out" vinerna?? Antingen något av de röda eller det vita??

är det ett bra vin? Är det gott? Vad passar det till?

Eller är det ett hopplöst vin som skulle få de flesta som har någon som helst vinsmak att hellre dricka vatten?

Vågar man bjuda på det, eller??

• Svar på tråden Någon som druckit Chill out vin??
  • MyFine

Har smakat både det vita och röda. Och för att vara en rödvinshatare så tyckte tillomed jag att det röda var gott! Och det vita är ju såklart gott det oxå!

• Snulan

Båda röda är kanon!!!!

Både i box och flaska

• Miss Cee

Tack så mycket för kommentarerna!! =)

Vad har ni druckit det till? Har ni haft det till mat eller druckit det ensamt??

• 5Barnsmorsan

Har bara smakat av det röda, O jag som inte gillar vin i vanliga fall tyckte om det =)

• malincha

Vi drack den röda chillout rätt ofta (innan jag blev gravid=)) Har dock aldrig smakat den vita...
    Tänk på att bag-in-boxen och flaskan kommer från olika länder och skiljer sig något ifrån varann. Jag föredrar box-varianten!
    Absolut bjudbar!!!

• AiramE

Har bara druckit det röda och det är super!

• Miss Cee

Jo det är boxvarianten jag tänkt mig att köpa.

Det här låter ju bra =)

Vill ju inte bjuda på ett vin som hälften av gästerna skulle rynka på näsan åt. Jag gillar vin, speciellt vitt, men jag har absolut ingen kunskap och ingen "god smak" heller.

• Snulan

Det röda fungerar både som "mingel-vin" typ till snack eller bara som det är. Eller till mat, vi har druckit det till grillat (kött, kyckling) och även till tacos och plockmat!

• Miiiaaa

Vi dricker just nu enbart Chill Out, har våra vinperioder, kör med en sort tills vi tröttnar, typ! SÅ nu gillar vi detta... Men jag har bara smakat den röda varianten! Supergott och lättdrucket både som det är och til mat!

• Danbala

Vi avskydde det röda boxvinet, både jag och min sambo, och vi är inte kräsna egentligen.

• Poena

Har druckit alla varianter och jag tycker det är gott!

Shirazen (tror jag det var ) har också fått bra betyg i vintester.
    Jag dricker både som mingelvin och till mat, dock inte till vilt eller kraftigare körrrätter

• Poena

Vi borde ha det som i Tyskland där man kan provsmaka i butiken

• Miss Cee

Absolut =)

Nu kommer bara nästa "problem", vilken av de röda man ska välja..

Svar på tråden Någon som druckit Chill out vin??