• Fru Mmm

Blödning efter IVF, finns det nåt hopp ?

På dag 13 började jag blöda pyttelite, sen har det ökat och nu är det nästan som en vanlig mens fast lite mindre blod.
    Jag fick två embryon tillbaka vid ET.

Jag testade i morse och fick negativt.... förstås...
    Min egentliga test-dag är på måndag och nu undrar jag :

* Finns det nån chans att det ändrar sig tills dess ?

* Finns det nån chans att ett av mina embryon klarar sig ?

• Svar på tråden Blödning efter IVF, finns det nåt hopp ?
  • Lisen66

om du blöder mindre så är det ju positivt.. men blödningen kan ju variera eftersom du tagit vagitorier.. har du ruvat förut och hur var din blödning då..?
    du har ju ändå till nästa mens på dig o få känningar om ett embryo finns kvar i dig..o även ta gravtest lite senare..
    min blödning efter min ruvning av två embryon blev lika kraftig som vanligt.. så jag testade inte ens mig..
    Lycka till!!

• fröken fru

Jag började blöda redan dag 10 testade plus dag 14 testdag blöder fortfarande

Man kan aldrig vara säker på nåt, testa igen efter några dagar

lycka till

• onka

Jag blödde före min testdag och tjyvtestade och fick negativt. Sedan på ordinarie testdag var det positivt!
    har även haft flera större och mindre blödningar efter det men är fortfarande gravid!!!
    Är nu i v 34.

Lycka till och hoppas allt går bra!!!!!

• Singha01

Förmodligen har du fått din mens men testa igen du på måndag för att vara säker.

• rödbetan

Ja man brukar inte blöda så mycket i början men jag vet även såfdana som fått ett par blodstänk där det varit positivt, men hoppas tyvärr inte för mycket.

• Fru Mmm

Finns det nån mer som har nån erfarenhet eller teori ?

Det jag tänker är om ändå ett av embryona kan ha stannat kvar..

• Leva

En bakant till mig fick två befruktade ägg tillbaka. Började sedan blöda, men på VUL visade det sig att det ena embryot var kvar. Så chansen finns ju...

Kram, Leva

• Blir 3 någonsin 4

Ville bara önska dej lycka till och hoppas att du trots blödningen är gravid.

• Mullig

Hej vännen!

Har fått två ägg tillbaka två gånger...

Första gången blödde jag jättelite, men testade ändå negativt.

Andra gången blödde jag mycket och testade negativt. Andra gången haar jag känt mig gravid långt efter blödningens slut...

Vill inte göra dig ledsen, men det är bara såååå olika för person till person och för samma person.

Jag önskar och hoppas du fått behålla ett embryo. Då skulle jag bli glad

Kram och lycka till!

Svar på tråden Blödning efter IVF, finns det nåt hopp ?