• MissBeccis

Billigt webhotell?

Någon som kan tipsa om ett bra och billigt webhotell? Behöver inget avancerat.

• Svar på tråden Billigt webhotell?
  • MissBeccis

Bra att det var gratis, men jag vill ha egen domän...

• magnus07

B-one tycker jag har fungerat väldigt bra. Många gnäller på det men jag använder det dels privat men har även ett forum där som vi använder på jobbet och har inte upplevt några problem under dom sista två åren.

www.b-one.net/

• Pappa DeNiro

jx.se/ tycker jag är bra. Det som kan vara smart om man inte har för bråttom är att avaktam för både Loopia och Jx brukar ha bra erbjudande i mellan åt.

Sen beror det ju lite på vad du ska ha den till, vill du ha bara ha en eknel hemsida duger web10.se och b1 bra..

• Goltlännig

Jag brukar passa mig från grattis webhotell då man oftas får in massa annonse istället som man måste ha. Det gillar jag inte...

• stenfalk

Manufrog är billigt och bra. Deras support är fantastisk. Oftast svar inom en timme ocm man skriver.
    www.manufrog.com

• MissBeccis

Stenfalk: Manufrog låter bra tycker jag, men hur mycket är egentligen 10gb trafik?

• stenfalk

Tja, vad ska jag säga. 10gb är 10gb... det är rätt så mycket i alla fall. Borde vara fullt tillräckligt tycker jag. Jag kommer inte i närheten av det i alla fall.

• Pappa DeNiro

10gb om en du har en sida med säg 20 bilder i storleken säg 50kb (så stora är bilderna i gallerier på FL är typ 30-60kb)

Om en besökare kollar på alla bilder 1mb
    Om 1000 besökare kollar på alla bilder 1000mb (1gig)

Så du kan ta imot 10000 besök som kollar på alla bilder under en månad.

• MissBeccis
    Tack för svar och tips. Blir nog manufrog, fastnade för dem, både vad gäller priser och anant.
  • musli

Nån som har erfarenhet av surftown?

//heavy metal-mamma...
Svar på tråden Billigt webhotell?