Värde på LP-skiva?
Var kan jag få reda på vad olika LP-skivor är värda? Hoppas någon kan tipsa om nå'n internetsida!
Var kan jag få reda på vad olika LP-skivor är värda? Hoppas någon kan tipsa om nå'n internetsida!
www.tradera.com
sök på avslutade och se vad andra fått för dem..
Man kan alltid kolla på aktionerna på tradera...
www.tradera.com/category/auctionlist_catid_2108
Tack! Fast jag tror knappast denna finns med där, men jag ska kolla!
Nej, den fanns inte där, tack i alla fall!
Någon annan som vet nå't bra sätt att värdera en LP-skiva?
Kan alltid gå in på något butik som säljer beg/gamla LP och skivor de brukar ha bra koll, men på internet vet jag inte..
Okej, jag bor ju lite avsides till, men man kanske kan ringa nå'n affär. Håller på att "googla" också.
va e de för skiva då??? nån här som kanske vet?
Det är Madonna: The Early Years, själva LP-skivan är röd o genomskinlig. Har som sagt "googlat lite, men inte kunnat hitta vad den kostar. Funderar på att sälja den, men om den är jätteovanlig eller så, så vill jag ju inte lägga för lågt pris.
du kan ju lägga ut den på tradera med ett reservationspris....tex 100 tusen då ser ju du va du kan få för den...
apelsinmandarin: får man göra så?
får å får... om du nu vill sälja den för 100tusen så visst..... jag har själv gjort så med ett gammalt skärp från andra världs kriget.... tur att jag inte fick sålt de!:P
Har googlat runt ett bra tag nu, men hittar inget, så den kan ju inte vara alltför vanlig i alla fall.
Kollar om någon har nå't tips i kväll?
www.gemm.com/item/MADONNA/EARLY--YEARS%3A--GIVE--IT--TO--ME/GML787840376/
Äre den?
Mumsen: nej, inte den.
Den här är det: eil.com/shop/moreinfo.asp
Tyvärr står det inget pris på just den sidan.
images.google.se/images%20The%20Early%20Years%20&hl=sv&lr=&rls=GGLG,GGLG:2005-53,GGLG:sv&sa=N&tab=wi
Ser den ut som någon av dem här?
Nå'n som har en susning vad den kan vara värd?