-
Idag kan du ju nästan inte låta bli att köpa med dig en kruka eller en ny tvålpump när du är och storhandlar, då de stora matvarubutikerna inte längre bara har mat att erbjuda.Utan också ett enormt utbud av inredningsprylar, mer eller mindre onödiga!Nu undrar jag hur mycket ni lägger på inredning till hemmet varje månad?Vissa månader köper man ju mer än andra men det kanske går att få fram ett snitt?!!Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
-
Svar på tråden Hur mycket pengar lägger du på inredning till hemmet per månad?
-
En snabb titt i min kassabok sa 30 kronor i månaden i snitt under de senaste tre åren, så under 500 är det ju... Köper inte mycket sådant inte.
-
Jag haller pa att inreda mitt nya hem, sa just nu blir det stora summor. I normala fall spenderar jag en bra bit over 2000 kr/manad.
-
Mindre än 500 kr.
-
0-50:-.
-
lite utspridd. nu denna månad har jag handlat ena gången för 1800 o några dagar senare för 750. vissa månader blir det inget. Oj, jag köpte en kudde igår också, 129 kr...
-
Nu är det extremfall, men eftersom vi flyttade i sommras så har jag nog bränt dryga 60-70.000kr på gardintyger, växter, lampor, mattor, hyllor osv. Även en del möbler ingår förståss i den summan. Men ändå! Vilka pengar. Saknar dem på sparkontot
-
Svarade mindre än 500, men det kan möjligen vara en liten bit över 500 också. I snitt. Många månader ingenting, sen nån månad ett större inköp, sen nån månad nån enstaka färgburk, vas eller tapetbård t ex. Så det är svårt att räkna ut. Vi har inte dyra möbler och inte exklusiva målningar och vaser och grejer.
-
Definitivt mindre än 500. Närmare 0 i så fall, för de flesta månader köper jag/vi ingenting sådant.
-
ca 500 om man ska räkna ihop alla större köp utslaget över alla år som man bott tillsammans.
-
Svårt för det är så olika. Kryssade i 500-1000 kr. Men som nu ska vi köpa en soffa, matta, soffbord, TV-bänk.. så det blir ju nästan 20 000... Men gardiner, krukor och så blir väl runt 500 i månaden kanske...
-
Mindre än 500. Min stora last är att shoppa kläder, och sen jag fick barn - barnkläder! Om jag går in i en barnklädesbutik är det kört! Men inredning - nej, det står min sambo för. Jag brukar skämta o säga att han är tjejen i förhållandet när det kommer till inredning
-
Jag lägger ner över 2000:- månaden då jag älskar inredning. Köper inte MASSA billiga saker utan få dyra och bra saker jag verkligen vill ha.
-
Nu när jag är hemma och är mammaledig så handlar jag inte så mycket varje månad. Runt femhundralappen kanske. Annars blir det nog rätt stora summor som jag lägger ner på vårt hem, en bra bit över 2000kr/mån.
-
Säger som fg talare. Här blir det också få, men dyrare saker. Även om vi kanske inte kommer upp i samma summa riktigt. Det går mycket i perioder. Vissa månader köps inte alls mycket, andra månader bränns flera tusenlappar av.
-
För mycket pengar......å andra sidan gillar jag mitt hem