Vart har du billy?
Har funderat på billybokhyllor till lite olika ställen i mitt hem. Än så länge har jag ingen. Tänkte kolla var ni har era billys, troligast helt normala ställen men kul få höra ändå
Har funderat på billybokhyllor till lite olika ställen i mitt hem. Än så länge har jag ingen. Tänkte kolla var ni har era billys, troligast helt normala ställen men kul få höra ändå
Vi har vår i tvättstugan. Lägger våra kläder i hyllorna när vi bastar (se bild i mitt galleri)
Vi har den vi vardagsrummet och i köket.
5 st i biblioteket (varav en med vitrindörrar, en låg hörnhylla och en låg vanlig hylla) plus en Benno cd-hylla, en i tv-rummet (med halvdörrar) och en Benno tv-bänk, och två i arbetsrummet.
3 vanliga, plus två benno cd-torn och en smal Billy med vitrindörr i vardagsrummet, och två låga Billy i datorrummet
3 breda hoga morkbruna/svarta utan dorrar i vardagsrummet. I LIKE!
Vardagsrummet och sovrummet
Vi har en låg modell (vit) som vi fällt in i snedväggen på ovanvåningen. Perfekt att utnyttja det där annars "döda" utrymmet till en bokhylla
Vi har våra (två) i hallen.
Vi har frostade glasluckor o glas-hyllplan och belysning inuti.
Vi använder dom som barskåp, massor med gott party-dricka i!
Vi har våra fem i vardagsrummet.
Vi har en på kontoret och 5 i en stor hall som ett bibliotek typ
Två stycken 60 cms Billy (bok) fulla med böcker och pärmar står i köket.
Så kan det gå, när man har en liten lägenhet med femkantigt vardagsrum.
på kontoret
I datarummet har vi 2 nyligen inköpta vita Billybokhyllor på 80 cm var =) Bra att förvara böcker i.