• Domicha

Bästa "bli brun-tabletterna"

Solarin har man sett och hört om ofta då reklam droppar ner i lådan titt som tätt, men vilka av alla dessa brun utan sol-tabletterna är bäst?
    Jag har lockats till dem för dem sägs skydda mot känslig hy och hy som lätt blir bränd.

• Svar på tråden Bästa "bli brun-tabletterna"
  • Poena

Jag har käkat t ex Solarin, MaxoSol som finns på hälsokostaffärer. Jag blir mycket lätatre brun, det håller lite längre och jag blir inte röd som jag brukar. Sorten har inte spelat någon direkt roll för mig, men jag testade faktiskt ett tag sådana från typ Naturpost och de var nte bra! Jag tror att mängden betakaroten är viktig att kolla på när man jämför märken.

• zandrisen

Har också ätit Maxosol innan en utlandsresa, och vips så blev jag vackert kanelbrun ist för grisrosa/kräftröd! Men man blir inte automatiskt brun av dessa, det måste till lite sol eller solarium. Brännan håller längre också!

• Janlin

Maxosol verkar vara värt ett köp!

• MikaelaOchEricaQudijo

vad kostar maxosol då å vart köper man dom?ska till afrika snart,ska ja äta dom en månad innan ja åker?

• mini86

Hälsokost butiker hittar man dom i. Solarin har ja för mig e billigast o funkar bäst på mig. Tar man en tablett om dagen får man perfekta fräsha brännan!

• Pindus

jag ska köpa o börja knapra snart för snart är det maj o då borde det väl va sol iaf, jag är ute en del på jobbet :)

• Domicha

nu har jag köpt solarin, nu ska här testas!

• esset

MikaelaOchEricaQudijo

Maxosol kostar runt 160-170kr och då får du tabletter för 2 månader har jag för mig

• Domicha

Solarin gav jag ca 140 för 2 månader, 1 om dagen. det är överkomligt om dem ger mig bättre hud

• SHT

både solarin och MaxoSol finns för 110 resp 116 på www.bodystore.se mkt bra sida att handla från!

hur är det att bara äta betakarten-tabletter då???

• Monalisan

vad är det egentligen i dom tabletterna som gör att man blir brun då??? känns så skumt bara

• Monky

Man blir ju inte brun av endast tabletterna..men dom innehåller ex betakaroten och andra ämnen som hjälper huden att bli brun, och som skyddar så att man inte blir bränd lika lätt osv. Det är solen som gör att du blir brun =) men ämnena i tabletterna gör huden mera motaglig.. lr hur man ska säga..
    blev virrigt detdär =)

• Jos

Funkar det lika bra att äta rena betakaroten-tabletter?

• Monky

man tycker ju att de borde ha samma effekt...
    eller dricka en massa morotsjuice

• Juni78

Har nån av er ätit Maxosol när ni varit gravid el ammat?

• liin

Maxosol säljs just nu på Hälsokost för 149kr.

Svar på tråden Bästa "bli brun-tabletterna"