Varning för Emmaljunga crossway!!!
Vill varna er blivande mammor för att inhandla Emmaljunga Crossway. Köpte den i våras och började använda den i början av maj då Emilia föddes. Reagerade direkt på att hårdliften satt snett. Emilias huvud låg högre än kroppen och hon gled ner hela tiden. Efter en månad gick jag tillbaka till butiken där den inhandlades, där sa det att den skulle vara så. Det var ergonomiskt riktigt för små barn. Tre veckor senare gick jag tillbaka och nu sa man att det var fel men det var bara en speciell person som kunde lag det och han var på semester. Kom tillbaka igen efter två veckor. Killen var tillbaka men den delen som behövdes hade de beställt av Emmaljunga och den hade ännu inte kommit.
Han sa när jag påpekade att det är väldigt dåligt med dessa fel att eftersom det är en ny modell så får man räkna med att det blir vissa produktionsfel!!!!!!!
Det var det ingen som sa när jag betalade 6500:- för vagnen.
Nu är Emilia fyra månader och vagnen har ännu inte blivit lagad, delarna som fattas har ännu inte dykt upp. På dessa månader har jag också bytt hjulen två gånger.
Emilia kommer nog använda sittdelen innan vagnen blir lagad så jag känner att jag blivit blåst på min liggvagn.
Nu ska jag ta och skriva till Emmaljunga och se vad de har att säga om saken...