Bra mammabyxor?
Hur ser sköna o bra mammabyxor ut?? Ska de ha låg eller hög midja, resår eller mudd?? Vad bör man tänka på??
Kikade in på rean o tänkte fynda billiga mammakläder men kände mig så dum att jag vände...
Hur ser sköna o bra mammabyxor ut?? Ska de ha låg eller hög midja, resår eller mudd?? Vad bör man tänka på??
Kikade in på rean o tänkte fynda billiga mammakläder men kände mig så dum att jag vände...
Det är ju väldigt individuellt!
Själv föredrar jag de med låg midja, de andra tycker jag kliar på magen, nackdelen är ju att man måste ha väldig långa tröjor för att de ska täcka magen.
Har även ett par supersköna snickarbyxor som jag köpt på Lindex.
kan nog bara rekommendera att prova själv
Är ju så olika vad man trivs i. jag tycker de de har på HM är bra, de har hög midja dvs går över magen... men så finns det ju såna man kan knäppa under oxå... Ja, är en djungel att utforska helt enkelt, lycka till!!
Hej!
Jag köpte 2 par på polarn o pyret på rea, ett par jeans m hög mage, super sköna.
dom andra var hängsel byxer o jeans oxå jätte bekväma!
Så deras byxer kan jag rekomendera, men smaken e som baken...
Lycka till m magen o byx letandet!!!
Jag tycker det är skönast med byxor med hög midja. Mudd eller vanliga spelar inte så stor roll. Om man väljer vanliga är det bra om de går att justera i midjan för att byxorna ska kunna växa med magen. Är väldigt bra i början när magen inte är jättestor men man inte får på sig sina gamla byxor. Lycka till!
Mina absolut bästa mammabyxor var ett par jag köpte på BigBelly. Svarta, massor med stretsch (hur stavas det...?) som man viker ner i midjan när magen är liten och upp när den blir större. Mjuka och sköna och dessutom de enda byxor jag fick plats i de sista veckorna. Jag hade dem på mig både på väg till förlossningen och hem. Att komma i ett par vanliga byxor då var ju inte att tänka på ;-o
Jag hann faktiskt så gott som nöta upp dem när jag väntade grabben för jag praktiskt taget bodde i dessa byxor. Bor inte i Stockholm men när jag åker dit om någon månad ska jag absolut passa på att köpa nya. Inte de allra blilligaste men helt klart BÄST.
Så svårt att köpa nu innan man har mage!! Men jag vill ju passa på på rean, tänkte kika in på Lindex i morgon. Har hört om många som köpt byxor där för 49 kr som de varit nöjda med
Ja, dom är jättebra!!! Speciellt snickisarna!
Titti o mini: Jag tyckte det såg ut som om de hade två olika modeller på snickisar på lindex. Hur ser den modell ut som du gillar?
Trodde jag skulle tycka om låga byxor i början av min graviditet, men nu har jag insett att det är höga som gäller...De är helt klart skönast för mig...H&M har fått in jättefina mammakläder inför hösten, har redan varit och inhandlat ett par vida kritstecksrandiga kostymbrallor med ett par toppar som passar till. Inte kostar det speciellt mycket där heller! De har dessutom jeans som sitter jättesnyggt, både höga och låga i midjan. Pröva dig fram, och...lycka till!!!
Kramis:)
Köpte ett par ursnygga och jättesköna snicarbyxor från polarn o pyret 240:-