Cerise gardiner?
Jag har letat mig halvt galen efter cerisa (heter det så? *fniss*) gardiner (panellängder eller metervara!) sedan i höstas.
Någon som vet vart man kan hitta det?
Vi har ingen tygaffär här i stan tyvärr...
Jag har letat mig halvt galen efter cerisa (heter det så? *fniss*) gardiner (panellängder eller metervara!) sedan i höstas.
Någon som vet vart man kan hitta det?
Vi har ingen tygaffär här i stan tyvärr...
Kolla på www.jotex.se Det finns några som heter yin på sidan 7 av gardinerna. Ser cerise ut..
Men de är mönstrade va?
Och det vill jag inte ha...
Den här är väl inte riktigt cerise, men www.himla.se har en färg i sin "Segel" kollektion som heter Cyklamen, kolla in den. Du hittar även återförsäljare på hemsidan.
Ja det var typ nästan sådana jag letat efter. Och det fanns en återförsäljare i närheten.
Toppen - hoppas att de har just den färgen inne så man får se den live.
Jag undrar om det inte finns på www.laredoute.se , tyckte jag såg gardiner i en massa olika (starka) färger där.. är inte helt hundra visserligen..
Jag får kika där med.
Prova att färga ett par vita gardiner. Jag färgade ett par gardiner bruna nyligen och det bliv jättebra resultat!
Såg en på ellos som är åt det cerisa hållet iallafall... prövar att klistra in länken
www.ellos.se/DetailPages/DetailPageVertical.aspx&articleId=853823&matchsetid=433608&firstinset=853714&internalCampaign=Matcha+med+%5bpanell.+Non+stop+2-p%5d+%5b433608%5d
mal: Känns himla omständigt. Lättare att köpa. -rodnar-
Annemone: Nä, de var för "bleka" i färgen; men tack ändå!
Hej Skylar...kolla på www.textilonnet.se har sett att dom har enfärgad lin, om det kan vara något. ; )
hej! på www.himla.se/sindex.html här de gardiner och metervaror. De kallar det cyklamen men jag tycker den är cerise!
Tack för alla era tips.