• Maskrosbarnet

SVIKEN

Jag känner att jag inte kan gå vidare med mitt liv, jag vill bara få ett förhållande må bra vara lycklig, få barn. Men "ödet" eller vad det nu än är vill mig annorlunda. Jag känner att alla killar som jag försöker skapa ngt med utnyttjar mig på ett eller annat sätt och sårar mig. Varje gång så förstör de redan en trasig människa och sviker mig på ett eller annat sätt min tilltro och mitt hopp och allt det lilla jag har kvar att leva för. Jag är så sviken och frustrerad och jag ställer mig frågan varför? Varför?
    Äh, jag behövde bara skriva av mig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-04 17:02:34:
    Jag vill TACKA (anonym likadan) för inlägget jag tror i mångt och mycket att det är så... det känns som mina tankar oxå.

• Svar på tråden SVIKEN
  • Muminski
    Har egentligen inga goda råd till dig, men vill ge dig en kram och säga att det du skrev berörde mig.
    Jag hoppas att du hittar någon att dela en nära relation med.
  • Anonym (likadan)

Känner likadant... Men har kommit fram till att det kanske är jag som följer ett visst mönster när jag väljer killar? Är man trasig sedan innan är det svårt att göra bra val när det gäller killar, i allafall i mitt fall. Jag gör inte slut när jag egentligen borde, vilket slutar med att jag sitter där med en kille som sårar mig till HAN bestämmer sig för att dumpa mig.
    Ta måste ta hand om dig gumman, det är ingen annan som gör det!

• Danbala

Leta inte efter killar för att bygga upp något med - leta istället efter killar att umgås och ha trevligt med, så kommer det en vacker dag någon som vill bygga upp något med _dig_?

Svar på tråden SVIKEN