• Kärnan

Mamma-JACKA?? Finns det?

Det finns så himla mycket fina mammakläder.. men när det kommer till jackor...NADA! Jag har köpt fina tunikor, byxor och tröjor.. men jackan ska hängas om ett stort tält - eller? Finns det mamma-jackor, VAR köper man dem?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-04 18:15:27:
    hänga som ett stor tält ska det stå

• Svar på tråden Mamma-JACKA?? Finns det?
  • gravida06

har okså letat hittar inga alls:(??!

• Ania

Jag tror inte att det finns, hoppas det blir tillräkligt varmt så man slipper jacka snart det är mitt enda hopp jag får knappt ihop jackan längre är i v26. Tycker det finns dåligt med mammakläder överhuvudtaget iallafall om man inte är berädd att ge 500:- för ett par jeans man skall använda i 3mån.

• Danonino

o inte var den säkert snygg heller = )

• Yollis

i vintras hade dom gravid kappor på lindex....

/ Yollis v. 31 - det blir en tjej!
  • Kärnan

buhu!!! Jag går omkring i en vinterjacka som är 2 nummer för stor... ser inte klok ut... Nu är det ju snart vår (förhoppningsvis) och jag vill ha en vårjacka.. har ju trots allt två månader av graviditeten kvar... Jag behöver en vårjacka!! Varför finns inga jackor för gravida!

• Bigfoot

Om du har tänkt bära din bebis i sele eller sjal så kan du redan nu satsa på en bärjacka (med plats för två!) eler en poncho. Kolla tex på www.babyboden.nu

/Bigfoot, med två småmonster och en tålmodig äkta man.
  • Milimani

Jag har inte heller hittat mama-jackor. Kan dock ha min älskade gamla vårkappa med knappar om jag bara knäpper de översta knapparna och låter magen titta fram. Funkar bra med en tjock tröja under, och det är bara roligt att få visa magen!

Svar på tråden Mamma-JACKA?? Finns det?