• ebben

"joha" barnkläder

Det märket-har ni handlat mycket sånt? Vi har fått en del,för jag köper de inte pga att de är för dyra! ,dessutom är de ju så SMÅ i storleken! plus att de krymper hemskt mycket i tvätten.........FY så sur man blir! Har ni märkt det,eller har vi haft otur?

• Svar på tråden "joha" barnkläder
  • väntar o längtar

Köpte ett par byxor till sonen i början men tyckte att de var helt kassa. Köpte de nog bara för att de var billiga och på rea. Dessutom är de rätt tråkiga...

• ebben

Nja,det vi har fått är faktiskt fina saker! Fina pyjamaser o sånt! tröjor .......men dyra är de här-nästan aldrig på rea heller.(men vi bor i en LITEN ort där det bara finns just den klädaffären)

• invo

Det enda jag köpt är en klänning förra veckan till minsta tjejen. Köpte 70 vilket nog var tur eftersom det stod att de krympte en strl när man tumlade plagget. Undrar om det gäller alla plagg...

• Knyttet och K

Jag gillar Joha, köpte ett par underbara jogginbyxor som har varit de bästa byxor vi haft. Tycker inte de var små i storleken, A hade dem länge trots att de var stl 50. Det ribbade är mindre dock, där tycker jag man måste gå upp en storlek. Tycker de ligger bra i pris också.

Svar på tråden "joha" barnkläder