• Flutterby

    Någon som gått med i Norstat-panelen?

    Det ringde en säljare till mig för några veckor se'n, han ville ha med mig i en panel som bl a svarar på marknadsundersökningar, allt via mail o internet. Man kan få ersättning i olika form t ex skraplotter eller Paynova-pengar. Jag sa ja o har nu fått min första "enkät" att svara på. Vill bara kolla, känner någon till detta? Det är väl inget lurt? Vill inte skicka iväg mina svar om det hela är någon sorts bluff ju.

  • Svar på tråden Någon som gått med i Norstat-panelen?
  • Blommig Falukorv

    Jag är med där och det dyker upp enkäter med ojämna mellanrum. har inte varit med i så många enkäter så jag fått ngn ersättning utdelad. Men det är ju för att man inte alltid stämmer med målgruppen på enkäten som det kan ta tid.

    Så häng på om du vill. Jag har inte märkt ngt konstigt.

  • helena22

    Jag är med i norstat, och jag får ca 1-2 ggr /vecka undersökningar skikade till min amil som de vill att jag ska vara, tycker det är kul att svara eftersom man hjälper till att visa var personern inom denna ålders grupp gillar, har inte fått någon ersättning ännu , men det kommer nog snart..

  • Cassiopeia

    Hej! Jag vet att inlägget är gammalt men tänkte att någon annan kanske söker och hittar inlägget.
    Jag har varit med i Norstat panel i flera år och fått svara på enkäter och varit med i djupintervjuer, båda har fungerat bra och man får ersättning i "guldmynt" som man sedan kan byta in mot diverse saker, bl.a. presentkort hos GoGift. Jag har använt mynten för att handla mat, handla på ullared, hyra filmer på SfAnytine och köpt dataspel via Steam. Har funkat väldigt bra och är nöjd 👍

Svar på tråden Någon som gått med i Norstat-panelen?