• Amanda

Hjälp!! Vilja biljetter ska jag köpa???

Min man fyller 30 år den 9 september och jag har bokat biljetter till "Fångad på nätet" med Robert Gustavsson som går på Oskarsteatern.

Jag har bokat biljetter som är på Första raden (balkong), rad 3, plats 82 och 83 (längst ut raden).

Men jag har nu även fått tag på biljetter på Parkett, rad 5, plats 27 och 28.

Det är sista dagen att hämta ut biljetterna i dag men jag har ingen aning om vilja biljetter jag ska hämta......

Är det någon som har varit på Oskarsteatern och kan ge råd vilka biljetter jag ska hämta ut?

Sitter man för nära om jag tar parkett-biljetterna?
    Ser man bra om jag hämtar balkong-biljetterna?

Vore jätte glad om någon kan hjälpa mig!!!!!

Stort tack på förhand!

KRAM
    Amanda

• Svar på tråden Hjälp!! Vilja biljetter ska jag köpa???
  • dexterswife

Jag hade tagir balkongbiljetterna. Tycker ofta det är svårt att se på parkett.

• Amanda

Timafaya: Jo jag vet att man kan se platserna där, men jag har ändå svårt att välja vilja jag ska ta. Tack ändå!

Stitch: Ok , har du varit på Oskarsteatern? Ser man dåligt på parkett? Det kanske blir för nära scenen? Tack på förhand!

• dexterswife

Jag är så himla kort och hamnar alltid bakom en riktigt lång person! Därför föredrar jag balkongens första rad.

• Timafaya

Jag har inte varit på Oskarsteatern men på dramaten och där hade vi balkong biljetter och såg ju allt perfekt. Lite långt bort kanske men hellre det än att riskera att inte se något alls. Sedan har jag lite klaustrofobi så jag tyckte det var skönt att inte sitta mitt i smeten.
    Hoppas ni får det trevligt!

• Amanda

Tack så jätte mycket för Era svar!

Har nu bestämt att det blir balkong-biljetterna, de verkar vara de bästa.

Stort tack!

MVH
    Amanda

• ladyhawk

Första raden, längst fram, du kommer att se kanonbra!

Svar på tråden Hjälp!! Vilja biljetter ska jag köpa???