• Malliin

Homestyling!!

Äntligen börjar Homestyling igen!!
    Någon mer än jag som ska titta med vidöppna ögon efter insperation och tips =)

• Svar på tråden Homestyling!!
  • satsumas

På vilken kanal går det ? .-)

/ satsumas
  • Jen80

Åh, jag fick en massa roliga idéer. Bara en sån enkel grej som runda bordstabletter på väggen.. Fint! Det ska jag ha i mitt kök. Så nu ska jag ut på stan och leta efter röda !!

• Malliin

Ja det är kul att få lite udda idéer som inte så många har , ja förutom efter programmet - då är man förmodligen inte ensam längre =) =)

• Zannis

Ja, det är ju SÅ kul med program som Homestyling så man kan få en massa tips och ideér.

Vad tyckte ni om den gröna mattan då? Den varlite väl skrikig för min smak, men som bekant är ju "smaken som baken"...

• Squeezetoy

Jag är inne i en period där jag kommit på att heltäckningsmattor är skoj!! Och den gröna färgen mot de ljusblå väggarna i hallen var jättesnyggt, men aldrig att jag hade lagt in den i köket...

Jo, det är jättekul med idéer, och alla de olika programmen som renoverar och stajlar är jättekul.

• Malliin

Första tanken om den gröna mattan var "hjälp ska de lägga in den", men resultatet blev ganska häftigt, inget jag skulle vilja ha hemma - mer ett golv för första lägenheten för en hipp tjej.. haha kanske =)

• Tina83

tyckte det blev skitbra, körutom köket...manske borde målat om köksluckorna.

Annars älskar jag också inredningsprogram. tycker även att äntligen hemma har ryckt upp sig!

• 2mammis

Jag kollar på nästan alla inredningsprogram, men Homestyling tycker jag inte är så bra. Jag tyckte det gröna golvet var hemskt, likaså köket. Men visst det blev bättre än innan.

• tokfia

Någon som vet vart man kan få tag på en OH? Om man skulle vilja göra en relief...

Svar på tråden Homestyling!!